• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-08 20:55:31 följande:
    Jag kör bara med orgilangrejjer men hatade parasollet.Idag fick jag bromsklossar hemskickade eftersom jag reggat min bee på bb.com har ni andra fått det? De var lätta att montera hur som helst.
    Jag köpte min så nyligen så den hade redan klossarna
  • straw2008
    modestyclara skrev 2009-06-08 21:07:57 följande:
    Jag köpte min så nyligen så den hade redan klossarna
    Ah har de strulat på något sätt? Tänkte mest om man ska vara lite uppmärksam när man bromsar vagnen o så? Elelr sitter de o funkar som berget?
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-08 21:16:02 följande:
    Ah har de strulat på något sätt? Tänkte mest om man ska vara lite uppmärksam när man bromsar vagnen o så? Elelr sitter de o funkar som berget?
    Klossarna? Ingen aning. Har kört min bee två gånger runt kvarteret än så länge De ska väl hjälpa bromsen att gå i lättare har jag för mig...
  • straw2008
    modestyclara skrev 2009-06-08 21:20:57 följande:
    Klossarna? Ingen aning. Har kört min bee två gånger runt kvarteret än så länge De ska väl hjälpa bromsen att gå i lättare har jag för mig...
    Ok de verkar sitta hårt!

Varför har du bara gått med den två gånger? Jag hittar alltid någon anledning att få ta den, när jag handlar o inte orkkar bära påsen tex :O)

Vilken färg på luvan ?
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-08 21:24:45 följande:
    Ok de verkar sitta hårt! Varför har du bara gått med den två gånger? Jag hittar alltid någon anledning att få ta den, när jag handlar o inte orkkar bära påsen tex :O) Vilken färg på luvan ?
    Tja jag har en frog, en gecko, en uj-dubbel, en uj-trilling...osv Hur många skäl behöver du?

En svart och en blå sufflett...
  • straw2008
    modestyclara skrev 2009-06-08 21:29:43 följande:
    Tja jag har en frog, en gecko, en uj-dubbel, en uj-trilling...osv Hur många skäl behöver du? En svart och en blå sufflett...
    Hi hi tar du trillingvagnen när du ska hämta pizza :O)

JAg köpte en svart en khaki o en silver!!
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-08 21:41:41 följande:
    Hi hi tar du trillingvagnen när du ska hämta pizza :O)JAg köpte en svart en khaki o en silver!!
    njae, den tar jag mest till och från förskolan när jag vill ha alla tre i vagnen Pizza hämtar maken med bilen...
  • Engeln

Hej!

Vet ni experter om det möjligtvis finns någon ståbräda till been? Dessutom undrar jag vad det är för "klossar" ni pratar om? Allt som kan få bromsen att funka bättre är välkommet

• Senap
    straw2008 skrev 2009-06-08 20:55:31 följande:
    Jag kör bara med orgilangrejjer men hatade parasollet. Idag fick jag bromsklossar hemskickade eftersom jag reggat min bee på bb.com har ni andra fått det? De var lätta att montera hur som helst.
    Ja, jag fick dem inom en vecka från att jag anmälde på hemsidan.
    My sugar is raw
  • Tezzan1981
    Engeln skrev 2009-06-08 21:47:04 följande:
    Hej! Vet ni experter om det möjligtvis finns någon ståbräda till been? Dessutom undrar jag vad det är för "klossar" ni pratar om? Allt som kan få bromsen att funka bättre är välkommet
    funkar med en universalståbräda =)
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3