• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • nica83

tamencita
    Ja du, vårt regnskydd ligger under vagnen. Man får vara lite försiktigt med det också och inte bara knöla ner det hur som helst, kan gå sönder då. Kanske sy ett svart fodral till det så syns det inte så mkt?

Skötväska har vi faktiskt ingen, lägger allt i korgen under i en påse. Har ofta inte alltför mycket med i Been, ska jag ut på långturer tar jag en annan vagn

• Senap
    bittersweeet skrev 2009-06-09 22:44:23 följande:
    Jag köpte en bee igår och va ute och provkörde direkt idag sååå nöjd... Men nu har jag några frågor jag hoppas ni experter kan hjälpa mig med. *Vad gör ni av regnskyddet när det inte används? Vårt ligger bara löst under vagnen, inte snyggt! *Vad har ni för skötväska till vagnen, min skip hop är inte stor men alldeles för stor för been känner jag... Sugen på en ny väska och tar tacksamt emot lite tips
    Jag störs inte av regnskyddet då det hamnar annat bråte där ändå.

Jag har en PEetunia som skötväska på Bee. Lagom stor och väldigt smidig.
    My sugar is raw
  • Preggie

Tjohooo! Jag ska få en Bee, jag ska få en Bee, jag ska få en Bee!!! *dansar runt i ring*
    Visade filmsnutten från Bugaboos hemsida för sambon igår och han tyckte att vi absolut skulle ha en sån som komplement till swiften och syskonvagnen!! {#lang_emotions_laughing}

Nu ska jag jaga begagnad men fasen vad få det är ute {#lang_emotions_frown}

• Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-10 08:24:17 följande:
    Tjohooo! Jag ska få en Bee, jag ska få en Bee, jag ska få en Bee!!! *dansar runt i ring*Visade filmsnutten från Bugaboos hemsida för sambon igår och han tyckte att vi absolut skulle ha en sån som komplement till swiften och syskonvagnen!! Nu ska jag jaga begagnad men fasen vad få det är ute
    Mmmm, jag tror att just sommaren är en dålig tid att söka efter en begagnad Bee.
    Lycka till i sökandet. Rätt som det är dyker det upp en.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Preggie

Ja så är det nog... nån måste väl dyka upp förr eller senare. Hoppas jag i alla fall!

OBS poängterar att det inte är en annons!

• Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-10 09:02:27 följande:
    Ja så är det nog... nån måste väl dyka upp förr eller senare. Hoppas jag i alla fall!OBS poängterar att det inte är en annons!
    Hojtar till i denna tråd om jag skådar ngn till ett bra pris!
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Preggie

Åå vad snällt! Eller ännu hellre inbox Tusen tack!

• Preggie

Någon här som har sytt egen suflett?

• Preggie

Ledsen för terroriseringen girls... är det några kända problem med vagnen som jag ska tänka på vid köp? Eller är det säkrast att köpa en sprillans så att jag får garantin?

• Senap
    Preggie skrev 2009-06-10 09:08:39 följande:
    Ledsen för terroriseringen girls... är det några kända problem med vagnen som jag ska tänka på vid köp? Eller är det säkrast att köpa en sprillans så att jag får garantin?
    2 fel som förekommer:
    Om de dragit ut vagnen i handtaget vid uppfällning istället för att "sparka" upp den med foten så kan handtaget glida.
    Proböem finns även med bromsarna att de inte tar ordentligt. Det har dock Bugaboo avhjälpt med några klossar som ska skicka ut till alla Bee-ägare. Vet inte om det hjälpt alla dsock.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3