Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
tamencita
Ja du, vårt regnskydd ligger under vagnen. Man får vara lite försiktigt med det också och inte bara knöla ner det hur som helst, kan gå sönder då. Kanske sy ett svart fodral till det så syns det inte så mkt?
Skötväska har vi faktiskt ingen, lägger allt i korgen under i en påse. Har ofta inte alltför mycket med i Been, ska jag ut på långturer tar jag en annan vagn
Tjohooo! Jag ska få en Bee, jag ska få en Bee, jag ska få en Bee!!! *dansar runt i ring*
Visade filmsnutten från Bugaboos hemsida för sambon igår och han tyckte att vi absolut skulle ha en sån som komplement till swiften och syskonvagnen!! 
Nu ska jag jaga begagnad men fasen vad få det är ute 
Ja så är det nog... nån måste väl dyka upp förr eller senare. Hoppas jag i alla fall!
OBS poängterar att det inte är en annons!
Åå vad snällt! Eller ännu hellre inbox
Tusen tack!
Någon här som har sytt egen suflett?
Ledsen för terroriseringen girls... är det några kända problem med vagnen som jag ska tänka på vid köp? Eller är det säkrast att köpa en sprillans så att jag får garantin?