Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Tack, då får jag införskaffa ett parasoll och en fin dyna.
mrs pollock skrev 2009-06-10 10:51:59 följande:
Undrar om det är någon som kan ge +/- på babynestet?!
Hur är det att använda? Är det tillräckligt varmt på vintern? Hur gör ni om det blåser mkt för nestet är ju rätt så öppet, eller (har inte sett det live eftersom man måste beställa det här)?
Funderar på att köpa ett till kommande barnet (har haft bee 1,5 år typ).
Jag försöker, men kommer mest på negativa tyvärr.
+ passar perfekt i vagnen
+fin
-svårt att bära bebisen från vagnen in i lägenheten utan att hon vaknar eftersom det är ganska så mjukt tyg och saknar bärhandtag.
-det drar lite kallt från hålen för att fästa selen i botten på babynestet.
-inte så varmt. (men det kändes lagom med en extrafilt och bebisen i fleceoverall inuti)
-räcker inte så länge(för mig bara till bbisen blev 3 månader)
Bab
Helena S skrev 2009-06-10 11:35:07 följande:
Selen är väldigt opraktisk för en nyfödd liten bebis. jag skulle ha valt en P&T om jag hade vetat om att det valet fanns när jag köpte mitt babynest.
Jag struntade i selen en dag när jag var ute för att jag tänkte att den inte behövdes med då gled hela babynestet med bebisen i ut och ner på backen när vi körde uppför en slänt och jag glömde bord att selen inte var på. Dock tog lillan ingen skada utan fortsatte lugnt sova trots att hon glidit ner på gräsmattan, men hu vad läskigt det var.
Någon här som vet vad 2st Bee framhjul kostar & vet om någon butik som har hemma! MvH