• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • TAALs mamma

Någon som vet om någon butik i Stockholm har Bee på lager, fick med mig sambon idag efter mycket tjat till Familjetorget men dom hade tyvärr ingen :(
    Bor LÅÅÅNGT ut på Värmdö så jag vill inte åka i onödan en gång till...

• Preggie

Tjohoo! Nu har jag bokat en roooosa Bee, kommer inte förrän slutet av månaden och jag längtar! {#lang_emotions_sunny}

• Preggie

Puffar också för min fråga om någon sytt egen suflett?

• tulle17

TAALs mamma skrev 2009-06-10 16:43:01 följande:

Någon som vet om någon butik i Stockholm har Bee på lager, fick med mig sambon idag efter mycket tjat till Familjetorget men dom hade tyvärr ingen :(Bor LÅÅÅNGT ut på Värmdö så jag vill inte åka i onödan en gång till...
    Har du kollat på knodd som ligger i sickla köpcentrum!
  • bittersweeet

Tack nica83 och shoegirl för svar!

Shoegirl, vart hittade du den skötväskan? Jag har varit runt som galning i två dagar på jakt men alla skötväskor är stora

• modestyclara

TAALs mamma skrev 2009-06-10 16:43:01 följande:

Någon som vet om någon butik i Stockholm har Bee på lager, fick med mig sambon idag efter mycket tjat till Familjetorget men dom hade tyvärr ingen :(Bor LÅÅÅNGT ut på Värmdö så jag vill inte åka i onödan en gång till...
    Babyproffsen i Barkarby (men de kan inte dema den), Bonti vid ODenplan... MEN ring och kolla först för säkerhets skull...
  • Lille Mammsen

mina e så fula...va ju det redan från butik...och dom ville inte fixa detta!! Bra o ha helt enkelt
    Noas mamma skrev 2009-06-10 14:57:55 följande:

395 har jag för mig st. bonti har haft hemma. varför behöver du nya??
  • LillaJag89

nu är man bee ägare {#lang_emotions_smile} vart med khaki suflett.
    och till min förvåning passade cam parasollet med de fasta spännet.

men hur var de med sommarsuflett och skärm eller hur är det?
    affären visste inget om det, men skulle kolla upp det. gällde det bara vissa affärer?

• straw2008
    LillaJag89 skrev 2009-06-10 21:05:36 följande:
    nu är man bee ägare  vart med khaki suflett.och till min förvåning passade cam parasollet med de fasta spännet.men hur var de med sommarsuflett och skärm eller hur är det?affären visste inget om det, men skulle kolla upp det. gällde det bara vissa affärer?
    Köper man en solsuflett så får man med ett solskydd som täcker hela vagnen o ser ut exakt som regnskyddet.

Min butik visste inte hellerom erbjudandet så jag fick informera omd et!
  • Senap
    bittersweeet skrev 2009-06-10 19:58:06 följande:
    Tack nica83 och shoegirl för svar! Shoegirl, vart hittade du den skötväskan? Jag har varit runt som galning i två dagar på jakt men alla skötväskor är stora
    Jag har köpt båda i USa - men Modestys förslag är bra. Barnbutiken har dem också.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3