• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • hedvigsmamma

Jag är så trött på bromsen! Tredje chassit som strular. Har nu beställt bugaboos klossar. Ni som har haft strulande bromsar. Avhjälptes problemet med klossarna?

Är det någon här som hävt ett köp? Vad är det som gäller? Har jag rätt att häva även om de tillhandahåller dessa klossar. Har reklamerat tre gånger nu. Har aldrig haft en fungerande broms på vagnen mer än en vecka.

• s v e a
    hedvigsmamma skrev 2009-06-11 12:01:52 följande:
    Jag är så trött på bromsen! Tredje chassit som strular. Har nu beställt bugaboos klossar. Ni som har haft strulande bromsar. Avhjälptes problemet med klossarna? Är det någon här som hävt ett köp? Vad är det som gäller? Har jag rätt att häva även om de tillhandahåller dessa klossar. Har reklamerat tre gånger nu. Har aldrig haft en fungerande broms på vagnen mer än en vecka.
    gud va jobbigt. Jag bytte chassi en gång, men har med det nya efter regelbunden rengöring samt silikonspray inte haft några som helsta problem. Hur ofta tvättar du och sprutar silikon???

Tycker faktiskt att bugaboo kan skicka med ett silikonspray samt en beskrivning hur man ska tvätta med klossarna...
  • Lille Mammsen

Köpte suffletten o uv-skyddet för 49:-/st på en utförsäljning! Sååå nöjd...kommer brukas i sommar! Stargirl skrev 2009-06-11 11:35:46 följande:

Har ingen så har ingen erfarenhet. Men har UV nätet. Hade jag fått dem båda till priset av ett hade jag garanterat bytt till sommarsufflan under sommaren. Kul att byta till en annan färg
  • Lille Mammsen

sorry...149:-/st Va väl bra pris endå (men 49:- skulle ju ha varit trevligare) dom ligger väl på över 300:-/st i Ord.Pris!?

Lille Mammsen skrev 2009-06-11 12:28:41 följande:
    Köpte suffletten o uv-skyddet för 49:-/st på en utförsäljning! Sååå nöjd...kommer brukas i sommar! Stargirl skrev 2009-06-11 11:35:46 följande:
  • Lille Mammsen

Diggar silver...har ju det till Gecko´n me **myyyyser* Svart o silver ihop....mummma......

Stargirl skrev 2009-06-11 11:45:29 följande:
    Ja bara i silver.
  • Stargirl
    hedvigsmamma skrev 2009-06-11 12:01:52 följande:
    Jag är så trött på bromsen! Tredje chassit som strular. Har nu beställt bugaboos klossar. Ni som har haft strulande bromsar. Avhjälptes problemet med klossarna?Är det någon här som hävt ett köp? Vad är det som gäller? Har jag rätt att häva även om de tillhandahåller dessa klossar. Har reklamerat tre gånger nu. Har aldrig haft en fungerande broms på vagnen mer än en vecka.
    Jag har iofs inte haft problem med min Bee (har haft den i 1,5 år) men satte på klossar iaf. Tvättar bromsen regelbundet och har på siliconspray. Det är tydligen därför det lätt blir knas med bromsen. Att det hamnar smuts i den. Jag ställer chassit i duschen och duschar av med varmt vatten så allt skit lossnar och sedan på med lite siliconspray. Har kvar från underhålls kittet som följde med min gamla Cameleon sedan 2005
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • hedvigsmamma
    Stargirl skrev 2009-06-11 12:38:14 följande:
    Jag har iofs inte haft problem med min Bee (har haft den i 1,5 år) men satte på klossar iaf. Tvättar bromsen regelbundet och har på siliconspray. Det är tydligen därför det lätt blir knas med bromsen. Att det hamnar smuts i den. Jag ställer chassit i duschen och duschar av med varmt vatten så allt skit lossnar och sedan på med lite siliconspray. Har kvar från underhålls kittet som följde med min gamla Cameleon sedan 2005
    Ja, jag håller med om att siliconspray borde medfölja. Använder också cameleontens. Det senaste chassits broms sa upp sig helt innan jag ens rullat vagnen utomhus! Känner också att det inte är ok att jag ska behöva stoppa in vagnen i duschen efter varje promenad. Ingen som hävt ett köp?
  • Preggie

Oh, vilken utförsäljning var det mammsens?? Jag är lite orolig att de inte har dem på familjetorget...

• Lille Mammsen

va en butik som konka förra året! Men erbjudandet om sommarsuffletten gäller väl alla butiker? Har dom ej hemma så får dom ju ta hem!!

Preggie skrev 2009-06-11 14:08:05 följande:
    Oh, vilken utförsäljning var det mammsens?? Jag är lite orolig att de inte har dem på familjetorget...
  • Preggie
    Lille Mammsen skrev 2009-06-11 15:13:04 följande:
    va en butik som konka förra året! Men erbjudandet om sommarsuffletten gäller väl alla butiker? Har dom ej hemma så får dom ju ta hem!!
    Aha, är det så det funkar!? Då ska jag kolla med dem. Tackar!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3