Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Jag är så trött på bromsen! Tredje chassit som strular. Har nu beställt bugaboos klossar. Ni som har haft strulande bromsar. Avhjälptes problemet med klossarna?
Är det någon här som hävt ett köp? Vad är det som gäller? Har jag rätt att häva även om de tillhandahåller dessa klossar. Har reklamerat tre gånger nu. Har aldrig haft en fungerande broms på vagnen mer än en vecka.
Köpte suffletten o uv-skyddet för 49:-/st på en utförsäljning! Sååå nöjd...kommer brukas i sommar! Stargirl skrev 2009-06-11 11:35:46 följande:
sorry...149:-/st Va väl bra pris endå (men 49:- skulle ju ha varit trevligare) dom ligger väl på över 300:-/st i Ord.Pris!?
Diggar silver...har ju det till Gecko´n me **myyyyser* Svart o silver ihop....mummma......
Oh, vilken utförsäljning var det mammsens?? Jag är lite orolig att de inte har dem på familjetorget...
va en butik som konka förra året! Men erbjudandet om sommarsuffletten gäller väl alla butiker? Har dom ej hemma så får dom ju ta hem!!