• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Lille Mammsen

Vi får Hojta efter "stargirl" hon kanske vet hur det ligger till alt. kolla med polarna i Bugaboo-tråden!!

Preggie skrev 2009-06-11 15:30:54 följande:
    Aha, är det så det funkar!? Då ska jag kolla med dem. Tackar!
  • Lille Mammsen

Fann detta här i tråden
    Från Bugaboos hemsida:
    The second Bugaboo 10th anniversary festive offer has everything to do with summer. Buy a Bugaboo Bee breezy sun canopy and get a Bugaboo sunshade for free.
    The Bugaboo Bee breezy sun canopy provides extra ventilation on hot summer days. The breezy sun canopy and the sunshade protect against the heat, sunlight and flying bugs. Together with a parasol ? and the right sunscreen ? they give your child the best possible protection when you're out and about on a summer's day.
    This new festive offer will run alongside the Bugaboo Cameleon promotion which started per the 1st of March. If you buy a Bugaboo Cameleon complete (base + tailored fabric set), you will get an additional fleece tailored fabric set free of charge.

Under news/10 years of Bugaboo

Preggie skrev 2009-06-11 15:30:54 följande:
    Aha, är det så det funkar!? Då ska jag kolla med dem. Tackar!
  • Preggie

OK det låter ju bra! Jag har mailat dem och informerat om erbjudandet. Hoppas bara att de har solsufletten hemma, annars är jag rädd att jag inte får ta del av erbjudandet. Väntar på svar... Undrar hur det funkar annars, jag vill ju köpa min vagn där jag får erbjudandet men har redan betalt handpenning hos dem.

• LillaJag89

jag fick solsufletten nu och uv sen då. Men får gå så med. annars måste de väl ta in båda och ge enligt erbjudande, eftersom de är väl affärens fel om de inte har saker hemma?

• Lille Mammsen

Inge snack...såklart du ska ha!! Preggie skrev 2009-06-11 19:49:52 följande:

OK det låter ju bra! Jag har mailat dem och informerat om erbjudandet. Hoppas bara att de har solsufletten hemma, annars är jag rädd att jag inte får ta del av erbjudandet. Väntar på svar... Undrar hur det funkar annars, jag vill ju köpa min vagn där jag får erbjudandet men har redan betalt handpenning hos dem.
  • Preggie
    Lille Mammsen skrev 2009-06-11 21:41:58 följande:
    Inge snack...såklart du ska ha!! Preggie skrev 2009-06-11 19:49:52 följande:
    Tack för råden, jag återkommer med hur det går!
  • s v e a

Just nu ligger hela sitsen och sufletten samt varukorg i tvättmaskinen för första gången.
    Men hur lång tid kommer det inte att ta för detta att torka??? Been är vår enda vagn, och då sonen är sjuk passade jag på iom att vi inte kommer att gå ut, men tror ni den torkar över en helg?? Jag måste nämligen ha den på måndag morgon.

• modestyclara

s v e a skrev 2009-06-12 04:11:24 följande:

Just nu ligger hela sitsen och sufletten samt varukorg i tvättmaskinen för första gången. Men hur lång tid kommer det inte att ta för detta att torka??? Been är vår enda vagn, och då sonen är sjuk passade jag på iom att vi inte kommer att gå ut, men tror ni den torkar över en helg?? Jag måste nämligen ha den på måndag morgon.
    det tror jag absolut det gör.
  • emeliev

s v e a skrev 2009-06-12 04:11:24 följande:

Just nu ligger hela sitsen och sufletten samt varukorg i tvättmaskinen för första gången. Men hur lång tid kommer det inte att ta för detta att torka??? Been är vår enda vagn, och då sonen är sjuk passade jag på iom att vi inte kommer att gå ut, men tror ni den torkar över en helg?? Jag måste nämligen ha den på måndag morgon.
    har du ingen handukstorkare? jag hängde sitsen där och den va torr på en natt så de va smidigt
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3