• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Preggie skrev 2009-06-11 07:35:51 följande:
    Familjetorget har om man handlar för mer än 5000kr men det kommer man väl upp i innan man har tagit sig ut ur affären
    Risken finns. {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Preggie

Överhängande skulle jag vilja påstå...

• Amelie

Jag ringde till Bonti innan jag beställde min Bee. Det var för en månad sedan ungefär. De var jättetrevliga och levererade från fredag när jag beställde till tisdag veckan därpå. Jättebra!!

Lille Mammsen skrev 2009-06-10 23:44:35 följande:
    Detta står på Bontis hemsida: Kom in och köp din Bugaboo Cameleon eller Bugaboo Bee!Vissa färger finns för omgående leverans vissa på ingående! Men familjetorget,kidzshop ev. fler har väl kvar erbjudandet "500:-/presentkort" på köpet!? Eller e jag virrig nu?TAALs mamma skrev 2009-06-10 22:09:24 följande:
  • Lille Mammsen

1st Bee + sommar suffletten så har du ju handlat för över 5000:- och då får man ju den där extra grejen av bugaboo gratis + du får 500:- och handla annat för

Preggie skrev 2009-06-11 08:09:12 följande:
    Överhängande skulle jag vilja påstå...
  • Noiis
    Amelie skrev 2009-06-11 08:57:33 följande:
    Jag ringde till Bonti innan jag beställde min Bee. Det var för en månad sedan ungefär. De var jättetrevliga och levererade från fredag när jag beställde till tisdag veckan därpå. Jättebra!!
    Jag ringde oxå bonti när jag köpte min bee (en tid sedan) då hade dom hemma så de va bara att komma in. enligt dom så brukar dom ha några i lager!
  • Stargirl

Bonti brukar ha Bee på lager. Likaså Barnbutiken även Kidzshop är duktiga på att hålla lager om man inte bor i sthlm.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Preggie

"1st Bee + sommar suffletten så har du ju handlat för över 5000:- och då får man ju den där extra grejen av bugaboo gratis + du får 500:- och handla annat för "

Klockrent! Använder ni sommarsufletten mycket, är den nödvändig?

• Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-11 11:31:49 följande:
    "1st Bee + sommar suffletten så har du ju handlat för över 5000:- och då får man ju den där extra grejen av bugaboo gratis + du får 500:- och handla annat för "Klockrent! Använder ni sommarsufletten mycket, är den nödvändig?
    Har ingen så har ingen erfarenhet. Men har UV nätet. Hade jag fått dem båda till priset av ett hade jag garanterat bytt till sommarsufflan under sommaren. Kul att byta till en annan färg
  • Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-11 11:41:41 följande:
    Visst kommer den bara i silver?
    Ja bara i silver.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3