• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • LillaJag89
    straw2008 skrev 2009-06-10 21:25:56 följande:
    Köper man en solsuflett så får man med ett solskydd som täcker hela vagnen o ser ut exakt som regnskyddet. Min butik visste inte hellerom erbjudandet så jag fick informera omd et!
     mm, de skulle kolla upp det under morgondagen, och var det så skulle jag givetvis få det erbjudandet. Men står det på hemsidan någonstans? hittade inte det nämligen? för de måste ju vara en gåva från bugaboo då?
  • Senap
    LillaJag89 skrev 2009-06-10 21:31:50 följande:
     mm, de skulle kolla upp det under morgondagen, och var det så skulle jag givetvis få det erbjudandet. Men står det på hemsidan någonstans? hittade inte det nämligen? för de måste ju vara en gåva från bugaboo då?
    Det står på Bugaboos hemsida - en del av deras jubileumserbjudande.
    My sugar is raw
  • Senap

Från Bugaboos hemsida:
    The second Bugaboo 10th anniversary festive offer has everything to do with summer. Buy a Bugaboo Bee breezy sun canopy and get a Bugaboo sunshade for free.
    The Bugaboo Bee breezy sun canopy provides extra ventilation on hot summer days. The breezy sun canopy and the sunshade protect against the heat, sunlight and flying bugs. Together with a parasol – and the right sunscreen – they give your child the best possible protection when you're out and about on a summer's day.
    This new festive offer will run alongside the Bugaboo Cameleon promotion which started per the 1st of March. If you buy a Bugaboo Cameleon complete (base + tailored fabric set), you will get an additional fleece tailored fabric set free of charge.

Under news/10 years of Bugaboo

My sugar is raw
  • TAALs mamma
    tulle17 skrev 2009-06-10 19:44:17 följande:
    TAALs mamma skrev 2009-06-10 16:43:01 följande:
    Har du kollat på knodd som ligger i sickla köpcentrum!
    modestyclara skrev 2009-06-10 20:03:49 följande:
    TAALs mamma skrev 2009-06-10 16:43:01 följande:
    Babyproffsen i Barkarby (men de kan inte dema den), Bonti vid ODenplan... MEN ring och kolla först för säkerhets skull...
    Tack så mycket, ska nog ringa och höra om någon av dom har nån inne, vill ha en BEE nu..
  • Preggie
    TAALs mamma skrev 2009-06-10 22:09:24 följande:
    Tack så mycket, ska nog ringa och höra om någon av dom har nån inne, vill ha en BEE nu..
    Jag beställde en från Familjetorget idag, den skulle komma i slutet av juni.
  • Lille Mammsen

Detta står på Bontis hemsida:
    Kom in och köp din Bugaboo Cameleon eller Bugaboo Bee!
    Vissa färger finns för omgående leverans vissa på ingående!

Men familjetorget,kidzshop ev. fler har väl kvar erbjudandet "500:-/presentkort" på köpet!? Eller e jag virrig nu?

TAALs mamma skrev 2009-06-10 22:09:24 följande:

• emeliev

tips ang små skötväskor. jag använder mej av en nessecär, det rymms 3 blöjor och tvättlappar.

• modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-06-10 23:44:35 följande:
    Detta står på Bontis hemsida: Kom in och köp din Bugaboo Cameleon eller Bugaboo Bee!Vissa färger finns för omgående leverans vissa på ingående! Men familjetorget,kidzshop ev. fler har väl kvar erbjudandet "500:-/presentkort" på köpet!? Eller e jag virrig nu?TAALs mamma skrev 2009-06-10 22:09:24 följande:
    fast kidz har inte presentkort när man köper bee, den är för 'billig'...
  • Preggie

Familjetorget har om man handlar för mer än 5000kr men det kommer man väl upp i innan man har tagit sig ut ur affären

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3