• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Preggie

God morgon i tråden! Ni som har erfarenhet av Bee, hur använder ni den? Vi har en UJ swift i vanliga fall och tänkte använda Been som extravagn som är lätt att ta in/ur bilen och till och från dagis. Ha när vi åker in till stan och ibland även på promenader. När den lilla kommer i september tänkte vi ha Been när vi är ute ensamma med stora dottern på 1½ år. Sen när den lilla blir så pass stor att han/hon vill sitta upp tänkte jag använda Been som mellanvagn tills jag tycker det verkar ok att köra framåtvänt.

Vad tror ni om planen? Kommer min Bee att funka till det jag hoppas på? 

• s v e a
    Preggie skrev 2009-06-13 07:20:36 följande:
    God morgon i tråden! Ni som har erfarenhet av Bee, hur använder ni den? Vi har en UJ swift i vanliga fall och tänkte använda Been som extravagn som är lätt att ta in/ur bilen och till och från dagis. Ha när vi åker in till stan och ibland även på promenader. När den lilla kommer i september tänkte vi ha Been när vi är ute ensamma med stora dottern på 1½ år. Sen när den lilla blir så pass stor att han/hon vill sitta upp tänkte jag använda Been som mellanvagn tills jag tycker det verkar ok att köra framåtvänt. Vad tror ni om planen? Kommer min Bee att funka till det jag hoppas på? 
    Det var just med samma argument som jag köpte min bee till sonen, bara det att den andra vagnen blev helt stående då Been är så mycket smidigare. Den äldre vagnen såldes, och nu har jag Bara been kvar, har dock beställt en phil & teds då vi får tillökning snart.
    Jag tycker absolut att du ska köpa en Bee!
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-06-12 20:02:27 följande:
    nu är jag säkert ganska korkad, men varför fick man med sexkantsnycklar i paketet med handböcker?har försökt läsa men har inte sett att det står något om de..
    Jag tror att det är ifall man behöver skruva loss de bakre hjulen. De har en sexkannts skruv.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Londonvibes
    Shoegirl skrev 2009-06-12 20:32:42 följande:
    Alla ska ha det då det är en gåva från Bugaboo.
    Jo men jag hittar ingen info om det i nån online shop. Är det nån som har köpt solsuflett och fått solskyddet på köpet online? Eller i nån affär i Stockholm?
  • thj
    Stargirl skrev 2009-06-13 08:47:15 följande:
    Jag tror att det är ifall man behöver skruva loss de bakre hjulen. De har en sexkannts skruv.
    Hej där vännen{#lang_emotions_sunny}
    Kommer inte in till dig,får jag komma in*ber snällt och hoppas*

kram o Puss
  • Preggie
    Londonvibes skrev 2009-06-13 09:10:56 följande:
    Jo men jag hittar ingen info om det i nån online shop. Är det nån som har köpt solsuflett och fått solskyddet på köpet online? Eller i nån affär i Stockholm?
    Inte online men jag pratade med Familjetorget och fick ett undanlagt tills dess att jag ska hämta ut vagnen. Ring till någon butik i närheten och prata med dem.
  • Preggie
    s v e a skrev 2009-06-13 07:52:12 följande:
    Det var just med samma argument som jag köpte min bee till sonen, bara det att den andra vagnen blev helt stående då Been är så mycket smidigare. Den äldre vagnen såldes, och nu har jag Bara been kvar, har dock beställt en phil & teds då vi får tillökning snart. Jag tycker absolut att du ska köpa en Bee!
    Skönt att höra! Älskar swiften och vill absolut inte göra mig av med den men vi behöver ändå 2 när nästa kommer Och en syskonvagn men det blir ett senare projekt...

Tycker du att du kan använda den överallt och närsomhelst, i snö, på grusvägar t.ex.?

Oo en fråga till: visst borde regnskydd följa med när jag köper den ny?
  • s v e a
    Preggie skrev 2009-06-13 09:23:52 följande:
    Skönt att höra! Älskar swiften och vill absolut inte göra mig av med den men vi behöver ändå 2 när nästa kommer Och en syskonvagn men det blir ett senare projekt... Tycker du att du kan använda den överallt och närsomhelst, i snö, på grusvägar t.ex.? Oo en fråga till: visst borde regnskydd följa med när jag köper den ny?
    Jag har aldrig kört min i snö, men många i tråden tycker den fungerar ok på snö. Det är ju dock en stadsvagn inte terräng vagn... men den är helt ok på grus tycker jag. Regnskydd följer med!
  • Preggie
    s v e a skrev 2009-06-13 09:38:56 följande:
    Jag har aldrig kört min i snö, men många i tråden tycker den fungerar ok på snö. Det är ju dock en stadsvagn inte terräng vagn... men den är helt ok på grus tycker jag. Regnskydd följer med!
    Toppen, tack för svar!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3