• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Londonvibes skrev 2009-06-13 09:10:56 följande:
    Jo men jag hittar ingen info om det i nån online shop. Är det nån som har köpt solsuflett och fått solskyddet på köpet online? Eller i nån affär i Stockholm?
    De har nog missat det. Men det står på Bugaboos hemsida så det är bara att visa det.
    My sugar is raw
  • arkeologitjejen
    s v e a skrev 2009-06-13 09:38:56 följande:
    Jag har aldrig kört min i snö, men många i tråden tycker den fungerar ok på snö. Det är ju dock en stadsvagn inte terräng vagn... men den är helt ok på grus tycker jag. Regnskydd följer med!
    Jag kan inte hålla med om att det funkar att köra been i snö, även vissa grusvägar är jobbiga, men går att köra på om man drar vagnen istället för att skjuta den framför sig men i vintras så fick been stå inne i nästan två månader pga snöslasket som låg på gatorna här på Söder i Stockholm. Med andra ord kan jag inte alls rekommendera den som en enda vagn om man bor i Sverige.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Lille Mammsen

Konstigt att många butiker ej vet detta!! Tur att "vi" är vet o info dom om detta

Shoegirl skrev 2009-06-13 13:00:48 följande:
    De har nog missat det. Men det står på Bugaboos hemsida så det är bara att visa det.
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-06-13 19:48:32 följande:
    Konstigt att många butiker ej vet detta!! Tur att "vi" är vet o info dom om detta
    Bugaboo-trådarna är livsnödvändiga
    My sugar is raw
  • Tezzan1981
    Tezzan1981 skrev 2009-06-12 13:33:39 följande:
    sedan undrar jag om öglorna samt krokarna på regnskyddet har någon funktion när sitsen är föräldravänd? jag hittar bara ställe jag kan fästa kardborrebanden på, runt ramen. men vet inte vart de andra sakerna ska fästas. men det kanske inte används när vagnen är vänd åt det hållet?
    ingen som kan hjälpa mig med min fråga?
  • Bäbbemaggen

Hej på er!

Funderar på en Bee till vår dotter på 2,3år
    Har haft all världens vagnar, Bugaboo Cam, Urban Jungle mm mm
    Funderar nu på om vi ska köpa en UJ igen alt prova en Bee, va tror ni?
    MEN är den väldigt liten och smal lr hur länge lr hur pass stort barn kan åka i den?
    Så att hon inte vuxit ur den på 14dar

Tacksam för svar!
    Vänligen Malin

• tulle17
    Bäbbemaggen skrev 2009-06-13 21:27:04 följande:
    Hej på er!Funderar på en Bee till vår dotter på 2,3årHar haft all världens vagnar, Bugaboo Cam, Urban Jungle mm mmFunderar nu på om vi ska köpa en UJ igen alt prova en Bee, va tror ni?MEN är den väldigt liten och smal lr hur länge lr hur pass stort barn kan åka i den?Så att hon inte vuxit ur den på 14dar Tacksam för svar!Vänligen Malin
    Jag kör min kille på snart 3år i bee vagnen och den kan han ha tills han slutar med vagn.Den är unerbar att köra större barn i. Sålde nyligen min UJ för den är så bred och klumpig.Jag har också gått igenom alla vagnar flera gånger om!
  • Bäbbemaggen
    tulle17 skrev 2009-06-13 22:34:48 följande:
    Jag kör min kille på snart 3år i bee vagnen och den kan han ha tills han slutar med vagn.Den är unerbar att köra större barn i. Sålde nyligen min UJ för den är så bred och klumpig.Jag har också gått igenom alla vagnar flera gånger om!
    Tack snälla för ditt svar, jamen då borde juh vår lilla donna få plats i den utan bekymmer, upplevde den som väldigt smal, men det kanske va för att den var alldelens ny, dom vingarna på sidorna har väl inte tryckts utåt ännu...
    Hur gammal är han på bilderna som du har i ditt fotoalbum?

Mvh Malin
  • tulle17
    Bäbbemaggen skrev 2009-06-13 23:16:18 följande:
    Tack snälla för ditt svar, jamen då borde juh vår lilla donna få plats i den utan bekymmer, upplevde den som väldigt smal, men det kanske va för att den var alldelens ny, dom vingarna på sidorna har väl inte tryckts utåt ännu...Hur gammal är han på bilderna som du har i ditt fotoalbum?Mvh Malin
    Det finns två olika vingar så välj dom tunna.Jag har haft bägge och det är skillnad på bredd. Det är nytaget och han fyller 3år i juli.:)
  • straw2008

s v e a skrev 2009-06-13 07:52:12 följande:

Det var just med samma argument som jag köpte min bee till sonen, bara det att den andra vagnen blev helt stående då Been är så mycket smidigare. Den äldre vagnen såldes, och nu har jag Bara been kvar, har dock beställt en phil & teds då vi får tillökning snart. Jag tycker absolut att du ska köpa en Bee!
    Men gud det är ju EXAKT som vi i vår familj :O) cameleon ska säljas (står ju bara) o p&t;s ska införskaffas :O)
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3