• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Jennass

hej alla!!
    Jag undrar om man kan ha bugaboo bee som enda vagn, eller om den bara är till för att ha som extravagn/resevagn?? är så sugen på en sån, tycker den är så fin :)

Samt hur går det att köra den på vintern?? tacksam för svar!

• modestyclara
    Yohanna1985 skrev 2009-06-14 15:46:48 följande:
    hej alla!!Jag undrar om man kan ha bugaboo bee som enda vagn, eller om den bara är till för att ha som extravagn/resevagn?? är så sugen på en sån, tycker den är så fin :)Samt hur går det att köra den på vintern?? tacksam för svar!
    jag tycker det är en lyxig paraplyvagn...alltså ingen endavagn till barn under 3...
  • Senap
    Yohanna1985 skrev 2009-06-14 15:46:48 följande:
    hej alla!! Jag undrar om man kan ha bugaboo bee som enda vagn, eller om den bara är till för att ha som extravagn/resevagn?? är så sugen på en sån, tycker den är så fin :) Samt hur går det att köra den på vintern?? tacksam för svar!
    Om man vill ha en bra sulky som endavagn så javisst. Men det är en sulkyvagn.
    My sugar is raw
  • Tullemi

Vi har länge haft Bee'n som endavagn till Milea (nu 16 månader, vagn inköpt när Milea var 6 månader) och det har funkat toppen. Nu har vi köpt en hemsk Brio till skogspromenader, men ska man inte ut i skogen så urk å blä för Brion.

• Tezzan1981

förstår inte varför man inte kan ha en bee som endavagn? vad är problemet med det? jag har bara den och det fungerar perfekt.
    varför måste man ha en större vagn bara för att man ska gå längre promenader (som någon skrev)?

• Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-14 19:42:52 följande:
    förstår inte varför man inte kan ha en bee som endavagn? vad är problemet med det? jag har bara den och det fungerar perfekt. varför måste man ha en större vagn bara för att man ska gå längre promenader (som någon skrev)?
    Det är väl ingen som sagt några generella problem med det. Men det är en sulky och jag vill inte ha en sulky som enda vagn.
    Bee är mjukare än många sulky, men ändock en sulky vilket känns på t.ex. en långpromenad om man är lite halvskadad i rygg och bäcken som jag.

Om folk frågar efter ens åsikt så får de den. Skriv din men hacka inte på andras.
    My sugar is raw
  • Tezzan1981
    Shoegirl skrev 2009-06-14 19:45:43 följande:
    Det är väl ingen som sagt några generella problem med det. Men det är en sulky och jag vill inte ha en sulky som enda vagn. Bee är mjukare än många sulky, men ändock en sulky vilket känns på t.ex. en långpromenad om man är lite halvskadad i rygg och bäcken som jag. Om folk frågar efter ens åsikt så får de den. Skriv din men hacka inte på andras.
    hackade inte på någon. var dock mycket nyfiken på svar på min fråga....eftersom jag inte förstår.
    min förra vagn (brio sing) var stor men hade tex MYCKET sämre fjädring än been....
    men jag har inga ryggproblem så jag vet ju inte hur det känns om man har de problemen...
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-14 19:50:51 följande:
    hackade inte på någon. var dock mycket nyfiken på svar på min fråga....eftersom jag inte förstår. min förra vagn (brio sing) var stor men hade tex MYCKET sämre fjädring än been.... men jag har inga ryggproblem så jag vet ju inte hur det känns om man har de problemen...
    Men Brio är ju alltid sämre.
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Tezzan1981 skrev 2009-06-14 19:42:52 följande:
    förstår inte varför man inte kan ha en bee som endavagn? vad är problemet med det? jag har bara den och det fungerar perfekt.varför måste man ha en större vagn bara för att man ska gå längre promenader (som någon skrev)?
    Jag tycker den är för stel och skakar för mycket på grusväg, har inte ergonomisk sits som frog/gecko/cam, för liten varukorg och är en paraplyvagn. MEN om jag bodde i innerstan och bara gick på asfalt samt hade en minimal hiss så skulle jag kanske tycka den var ok som endavagn...(OM jag bara hade ett barn då förstås)
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3