• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Vilding07

Hejsan!

Jag undrar bara om det går att sätta fast nån ståbräda på bee'n??
    Har en dotter på 2 som gärna vill gå mkt, o en son på 10mån som måste ha en vagn so e lätt o smidig o som har liggläge!!

Provkörde en bee i en affär o blev heeeelt SÅLD, men kan ju bara ha den om det funkar med nån ståbäda...

Tack o hej!!

• Stargirl
    Vilding07 skrev 2009-06-14 21:23:37 följande:
    Hejsan! Jag undrar bara om det går att sätta fast nån ståbräda på bee'n?? Har en dotter på 2 som gärna vill gå mkt, o en son på 10mån som måste ha en vagn so e lätt o smidig o som har liggläge!! Provkörde en bee i en affär o blev heeeelt SÅLD, men kan ju bara ha den om det funkar med nån ståbäda... Tack o hej!!
    Visst kan man ha en ståbräda. Det är en Buggyboard från Lascal som passar till Bee. Flera i denna tråden har ståbräda till Bee. Inga problem, själv behöver jag det dock inte.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • FruLidgren

Halloj! Hade en bugaboo cam som jag sålde för nån månad sen för att köpa en syskonvagn. Nu rattar jag en singelUJ men usch vad jag lider av att inte ha lillebror mot mig
    Funderar på att införskaffa en bee men är lite osäker...

Elias 051026 Dante 081209
  • Stargirl
    FruLidgren skrev 2009-06-15 13:47:11 följande:
    Halloj! Hade en bugaboo cam som jag sålde för nån månad sen för att köpa en syskonvagn. Nu rattar jag en singelUJ men usch vad jag lider av att inte ha lillebror mot mig Funderar på att införskaffa en bee men är lite osäker...
    Kan du testa en? Kanske låna av en väninna i en dag eller två? Det är ju det bästa sättet att veta om man ska byta eller ej.
  • FruLidgren
    Stargirl skrev 2009-06-15 13:49:48 följande:
    Kan du testa en? Kanske låna av en väninna i en dag eller två? Det är ju det bästa sättet att veta om man ska byta eller ej.
    Fast jag tänkte nog behålla mina andra vagnar också
    Elias 051026 Dante 081209
  • Stargirl
    FruLidgren skrev 2009-06-15 14:01:09 följande:
    Fast jag tänkte nog behålla mina andra vagnar också
    Aaaaah, på så vis. Men kanske kan du långa någons vagn en dag innan du bestämmer dig?
    Vi ska just resa iväg med våran Bee till varmare breddgrader. Vi älskar våran Bee
  • Preggie

Stargirl: Får jag komma in och kika hos dig?

• Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-15 14:03:32 följande:
    Stargirl: Får jag komma in och kika hos dig?
    Jep.
  • Preggie
    Stargirl skrev 2009-06-15 14:05:46 följande:
    Jep.
  • Lille Mammsen

Vart bär ni väg då? Hur är vädret där nu? Läääängtar till vår resa,vår bär av till Spanien nu i början på Juli!

Stargirl skrev 2009-06-15 14:02:24 följande:
    Aaaaah, på så vis. Men kanske kan du långa någons vagn en dag innan du bestämmer dig?Vi ska just resa iväg med våran Bee till varmare breddgrader. Vi älskar våran Bee
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3