• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-06-15 14:25:07 följande:
    Vart bär ni väg då? Hur är vädret där nu? Läääängtar till vår resa,vår bär av till Spanien nu i början på Juli!
    Mallorca, imorgon
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

hur länge? Vi blir 2v...ska bli av intresse Ungar som diggar o va hemma o nära alla sina grejer Morsan bokar en 2v till Sol & Bad....snacka om att jag kommer ligga på minus....jag bjussar på de

Stargirl skrev 2009-06-15 14:34:07 följande:
    Mallorca, imorgon
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-06-15 14:58:33 följande:
    hur länge? Vi blir 2v...ska bli av intresse Ungar som diggar o va hemma o nära alla sina grejer Morsan bokar en 2v till Sol & Bad....snacka om att jag kommer ligga på minus....jag bjussar på de
    2 veckor vi oxå.....våra barn älskar att resa. Så de har rent ut sagt resfeber just nu.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Senap

Nu har jag fått min nya Bee-sele. Ikväll ska mätas skillnaden.

My sugar is raw
  • jempy80
    Shoegirl skrev 2009-06-16 09:53:52 följande:
    måste man ha kvitto för att kunna beställa den?
  • Senap
    jempy80 skrev 2009-06-16 11:14:29 följande:
    måste man ha kvitto för att kunna beställa den?
    De brukar be om köpställe och inköpsdatum och chassinummer så jag angav det på en gång.
    My sugar is raw
  • s v e a
    Shoegirl skrev 2009-06-16 09:53:52 följande:
    jag ahr inte fått min sele som jag har beställt för ett bra tag sedan. Jag har dock fått dubbla uppsättningar av bromsskydden, så dom har kanske skickat fel. Jag har emailat och frågat men dom svarar ju aldrig!!
    MEN jag ska inte klaga, jag tycker att bugaboos service är helt suverän faktiskt, speciellt jämfört med andra företag (typ phil & teds...)
  • Senap
    s v e a skrev 2009-06-16 12:20:41 följande:
    jag ahr inte fått min sele som jag har beställt för ett bra tag sedan. Jag har dock fått dubbla uppsättningar av bromsskydden, så dom har kanske skickat fel. Jag har emailat och frågat men dom svarar ju aldrig!! MEN jag ska inte klaga, jag tycker att bugaboos service är helt suverän faktiskt, speciellt jämfört med andra företag (typ phil & teds...)
    Jag tog kontakt med dem 28 April och dt kom till Sve förra veckan så...
    My sugar is raw
  • LillaJag89

måste kolla med er som haft bee länge.
    när man fäller upp vagnen använder man ju foten. men ska man hålla i handtaget där man kör eller nedanför? nedanför clipsen alltså?

är de många bee chassin som glider?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3