• Peand

LindeMammor05

Johanna - i och med att du ammar och kan ibland bli lite glömsk så tänkte jag påminna dig om imorgon kl 14:00. Glöm inte det!
    Förmodligen läser du detta någon gång i natt men det spelar ju ingen roll,hihihihih!
    Gillar dig tjejen, och charmtrollet Maxen naturligtvis.....

• Peand

Vad jag är duktig!!! Hurra!!!! Vilket mysigt namn på huset, stämmer bra med läget och dess innevånare.
    Har du kollat igen receptet inför lördag? Jag stövlade bara in på systemet och tog en flaska rödvin som såg bra ut - var kossor på den. Du får väl leta efter någon med älgar på.... Tror inte att det spelar någon större roll vilket vin det är. Kanon god smak blev det på köttet iallfall - sa gästerna för vad vet jag??

• Peand

Jaha, här har man gått hela dagen och väntat på att ni ska vakna i denna tråd - lite segt kan det bli ibland. Maken tjatar om att det är hans tur (?) och man låter honom på nåder sitta här en stund och vad händer då??? Jo världens fart på tråden - härligt!!!!!
    Hade ju helt plötsligt massor av sidor att läsa - underbart.

Ja du Mussa Mus - du lär nog garantera att du kommer innan jag tar mig dit igen....Usch vad negativ jag lät nu! Men jag har varit på roligare saker om vi säger så. Fast om man är lite envis och kämpar så kommer det kanske igång. Jag ser ju flera barnvagnar i by, så de måste ju finnas någonstans.

Johanna - vet inte hur jag ska kommenter allt. Du lyckades få mig tyst - händer inte ofta. Men det har du kanske märkt.Tyvärr har sönerna drabbats av samma svammel som jag, stackare. Om det är någon tröst så blandar jag också ihop MINA barns namn, fast jag har tagit det som ett tecken på åldersproblem. Blir nästan glad att du som är sååååå ung och pigg också säger fel. Då kan det ju inte ha med åldern att göra iallafall.....

• Peand

Isaccc - Johanna ammar glöm inte det. Förklarar mycket!!!

• Peand

Johanna - vi tar din teori. För lika namn alltså! Ska säga åt Pelle att vi skulle ha döpt Jonas till Casper som jag tjatade i niomånder om...Hälsar ifrån dig!

• Peand

Hmmmm, jag ammar inte heller men korsord och jag kommer inte överrens. Måste hitta på en annan orsak?

• Peand

Tack Johanna du räddar mig! 2 barn= ingen tid, 2 barn + bredband= absdolut ingen tid till korsord....

• Peand

Nä, jag tror att jag gör som alla andra, går mot sängen.
    God natt på er alla.

Och du Johanna, glöm inte att gå och lägga dig så du har vaknat till 14:00 imorgon.....

• Peand

Isaccc - Sudoku gillar jag oxå. Lagom klurigt och irreterande

• Peand

Är på G mot sängen....
    Vi får lägga till Maria och lilla Patrik i morgon. Kommer bara ihåg att han är född 22 april men inte vikt och längd. Skäms på mig!!

Svar på tråden LindeMammor05