• Peand

LindeMammor05

Även sudoku är starkt beroendeframkallande. Jag räknar också. För att inte tala om vilka fula ord jag säger iblnd (?) när jag använder samma siffra flera gånger...

• Peand

Du Johanna, ska jag läga mig oxå på två platser på listan? Jag har ju Jesper oxå. Nej jag har inte glömt honom innan.....

• Peand

Får se om detta lyckas....

Vi som e med i tråden Lindemammor05....

isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)---------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00
    Mussa Mus (Karin 23 år Vedevåg)BF 03---------------Ebbe 24/2-03
    Peand (Petra 33 år Vedevåg)--------------------------Jesper 1/5-98

ha, Peppe är ju äldst i barngänget och jag tyvärr i vuxen gänget.....

• Peand

Godmorgon på er alla!

Hoppas att natten har varit lugn för er som inte har barn som sover hela nätterna, och natuligtvis för er andra också.

Här har vi varit uppe och igång ett tag, Jonas har hunnit tagit första sovstunden nu på förmiddagen och ligger just nu och har en livlig diskussion med nallarna i gymet. Han verkar inte allt för glad på dem - de svarar ju inte....

Ni får har en bra dag så "ses" vi sen.....

• Peand

Jenny - du behöver inte leta längre. Johanna och jag är tillbaks..... Trevligt fika som vanligt, fast Jesper börjar tröttna på Winer.

Cissi - Vad skönt att de kommer vänta med droppet in i det sista...Grattis!!
    Tror att din "lill"kille kommer bli överlycklig imorgon när han får sitt spel. Kan nästan se glädjen framför sig. Jesper fick en X-box i julklapp, några spel ingick men det är ju SVINdyrt att köpa nya. Han får dock köpa dem själv. Han har veckopeng och "jobbar" lite hos ex morfar ibland och då tycker vi att han gott kan köpa spelen själv. Dock spelar han inte alls speciellt mycket. Vilkelt är skönt och vi slipper mycket tjat....

Johanna - hur har du det med fötterna? Sitter du still???

• Peand

Jenny - läste ditt inlägg gång på gång och kan knappt inte sluta skratta. Du är verkligen generös du....

Isaccc - nä här hos mig är det ingen ny serie på 4:an. Mer att vi tar igen oss efter chocken på Idol 2005. Vad tror folk egentligen?? Skrämmande, snacka om att desperat vilja vara med i tv....
    Efterlyst är nästan för skrämmande för mig som bor här ute på vischan. Det är ju kolsvart ute och i min fantasi finns det alldeles för många faror redan där ute, behövs inte späs på via efterlyst....Skrämmande det som hände i Linde i helgen!!

Morots mamman - Lyfter på hatten och hälsar dig välkommen. Men det förstod du kanske....Du och jag med våra jämnåriga grabbar....

Johanna - blev det någon kladdkaka? Vattnet rinner i mungipan när jag skriver, jag vill nog allt oxå ha.
    Tack för det du skrev om Jesper tidigare. Känner mig lite trälig som jämt drar med honom, undrar alltid vad ni egentligen tycker och tänker om det. Lova mig att säga till om det blir jobbig. Han liksom den lille är ju ganska pratglad plus nyfiken/frågvis.

• Peand

Johanna - har Maxen somnat ännu eller tänker ni köra ett nattpass? Är han glad som vanligt eller trött och grinig? Ja, här sover ju båda sedan halv åtta, men så vaknar de ju betydligt tidigare. Börjar bli lite svårt att hitta på något att göra när man är färdig och klar vid halv åtta - tur att morgontv finns. Vet allt om nyheterna som hänt under natten.
    Är ju inte så sugen på att börja städa eller liknande vid den tiden.

• Peand

Vet att det är lite att stoppa huvudet i sanden att inte se efterlyst. Men jag kan ha lite problem att sova sen - känner mig som en 5 åring nu!!!! Gamla hus knakar och låter så plus att det är kolsvart här på våran ände på gatan. Har väldigt lätt att inbilla att någon står utenför fönstret i ex köket. Du vet ju hur det ser ut och hur lätt det är!
    Dessutom bor det ju lite halvskummt folk i krokarna. Det är ju inte för inte adressen är ganska välkänd hos polisen i Linde och Örebro!!

• Peand

Morrar, hmhmhm hur står det till egentligen??
    Vem av dig och Magnus brås han på????

Svar på tråden LindeMammor05