• Peand

LindeMammor05

Har du också drabbats av Vedevågsbacillen? Stackars Max som inte kommer till ro. Jonas har faktiskt (peppar,peppar) bara vaknat en gång under kvällen, så jag tror på en lugn natt.
    Hoppas Max somnar snart , men det är klart att det kan bli tufft i morgon.
    Känn efter vad DU vill, kommer du att ångra att du inte åker - ja i såfall är det nog värt pengarna.

• Peand

Mysan - då satsar vi på v.36....Hm, det blir spännande. Hoppas fler mammalediga kommer....

Orsaken jag har hört om varför det inte är babysim i Linde är att det går inte bara att höja värmen i en av bassängerna utan då måste alla höjas. Dessutom var de tvugna att rena efter varje gång....Men jag kan ju tycka att det kanske vore bättre att rena innan....
    Jag tror iallafall att det inte är någon större fara att gå dit emd dem nu, man märker ju lätt om de fryser.

• Peand

Joahnna - Han är lätt road. Hade en svag tanke på att gå med på babymassage när det börjar, men jag vet inte hur det ska gå för Jonas är såååå kittligt och skrattar bara man tar i honom. Förutom sånna dagar som idag....

• Peand

Hallå - nu har jag missat något!!
    Vad har vi bestämt på tisdagar??
    Jag som inte ens kan skylla på att jag är glömsk pga ammning!!!!

• Peand

ja,ja - jag var inne på babymassage, för det pratade vi om en gång också.
    Tisdagar har jag kryssat i men jag törs inte tro på något tills jag får ett besked. Vissa var ju inte så smart så de ringde, utan skickade in lappen som det stod.... Ska visst vara helt fullt har jag hört.
    Kan jag inte skylla på amningen får jag ta till åldern- är visst äldst här inne... Finns det inga fler 30+ mammor i Linde???

• Peand

Usch, jag hinner ju inte svara på första inne du frågar något nytt. Kan det vara ett tecken på att jag är trött??
    Svar NEJ! Väntar ivrigt nästa vecka.

• Peand

Nä, nu tror jag att jag ska ge mig för idag. Har suttit här framför datorn hela kvällen...
    30+, ensam hemma som tillbringade kvällen framför datorn - låter det inte lite desperat??
    En lördag kväll dessutom!!Tur att Pelle inte är hemma! Men jag har fått lite nyttigt gjort också (dop förberedelser) och inte bara svammel här på FL - men ganska mycket.

Dags att ladda batterierna för att orka dra vagnen på marken i morgon.

Natti.

• Peand

Nä, Johanna fråga på. Men jag fryser om händerna, det kanske är orsaken att jag inte hinner med i din takt.
    Hoppas också på tisdagar. Friskfläkt, hm!!! Kommer du inte ihåg hur unken man blir och lukat av CK?? Frisk fläkt - aldrig?? Pratglad - Absolut!!

• Peand

Cambridge kuren - du måste ju också ha blivit och smaka apa i munnen under dina veckor...Tänk jag som är inne på femte vecka.... Smyger upp på morgonen och borstar tänderna och fortsätter under hela dagen. Har snart landets vitaste tänder - önsketänkande...

• Peand

Ja du Johanna, du är snabb överallt... Stressar du mig inte med frågor här så hittar jag inlägg i gästboken. Vad skulle jag göra utan dig. Du har definitivt förgyllt min kväll.
    Jag måste bli snabbare i fingrarna.

Svar på tråden LindeMammor05