LindeMammor05
Hej på er! Vad händer med denna sajt?? trådarna har blivit fästa och du Mysan har lyckts skriva dig in i framtiden ,idag 15:43!!! Hur lyckas man med det.....
Borde inte sitta här, ska ju städa... Men jag får väl skylla på att ajg behöver ta igen mig från en väldigt blöt promenad idag. Inte alls skönt!!
Mysan - Jag har en SAAB 9-5 och är inte hundra på om två vagnar går in, men samtidigt behöver jag kanske inte ta vagnen, räcker med selen. Hoppas verkligen att jag kan komma - är också lite nyfiken. Men allt hänger på hur mycket jag får gjort innan morgondagen, vill känna att jag har kontroll på läget. Men jag jobbar för att kunna komma och då kan vi gärna samåka.
Vad är det du ska läsa?
Englamax - Vad skönt att Max har blivit sig själv igen. Stackars (!) dig som fick gå upp 9... Och fika ska du visst också!! Det är inte bara jag som är fika galen..
Japp, Jesper ville först ha en lilla syster. När vi fick reda på att det skulle bli en bror så blev han först besviken men senare på kvällen så sa han att det var ganska OK men en brorsa. Nu älskar han sin bror och säger nästan dagligen - Tack mamma för att du födde Jonas, jag har världens bästa bror! vad svarar man på det - varssego det var "så lite så" känns ju lite galet.
Burr vilket väder det är, som om någon där ovan vill få mig att inse att det är typiskt städväder.... Men jag vill krypa ner under täcket.