Längtan efter körsbärsblom
Hej!
Här diskuterar vi om trädgårdsdrömmar och sommarprojekt.
Hej!
Här diskuterar vi om trädgårdsdrömmar och sommarprojekt.
Så fina bilder Tjockkulan!
Memoria: Nämen *nu tänker jag det som du inte vill att alla tänker och ska säga sådär passlångt över bf* 

Hinner inte med att lusläsa trådarna nu...
Fotade faktiskt trädgården förra veckan, men har inte satt in bilder. Kanske jag borde göra det...
Men gräddar bröd för tillfället och så kommer min mamma närsomhelst också.
Nu kastar jag in bilder rakt upp ocn ner...
Vill inte visa bilder direkt i tråden där huset syns så ni kan kika in i galleriet för fler. Där syns bland annat rabatten bättre och även odlingslådorna då jag har väv på...

fluffiga: vilken färgexplotion! så vackert!
är det en "vanli" cementring på sista bilden? hur hög isf?
vi har en som jag inte vet om vi ska köra till tippen eller ej..
. Vad kul att få se lite bilder från odlingslådorna vad ska du ha i cementröret? är det gräslök jag ser?, Mysigt med lite mamma besök o brödbak.Åh.. Jag undrar om jag har gjort ett fynd eller om det bara är dyrt på Tradera. Jag köpte ju pluggplantor på nätet igår. 15 kr kostade julrosorna där. Och nu såg jag precis att utropspris på de flesta julrosorna på Tradera låg på 35 kr.
Ni som vet: Har jag gjort ett klipp? Är 15 kr billigt?
Fluffiga moln: Underbara bilder! Hallonaklejan är ju ljuvlig... Aaaah... Sommaren är bäst!
Jag satte dhalior blommor i uterabatten! Dom blomma å va fina ett tag! Men nu, är dom inte så fina.. Bladen ser ätna ut.. Upptäckte att de satt en snigel på den.. Så jag tog bort snigeln.. Kommer mina blommer bli fina igen? :D