• Anonym

Jag hatar Facebook!!!

Gud vad jag hatar Facebook. Det måste vara djävulens påfund. Min sambo har just upptäckt hur "kul" FB är och det är ju "så roligt att se vad alla gamla vänner håller på med". Kiss my ass! säger jag.

Jag är inte det minsta svartsjuk trots att jag vet att ni kommer att skriva det 10 gånger om men jag fattar inte meningen med att leta reda på sina gamla flörtar och knull. Den senaste han har addat är en tjej han inte har pratat med på minst 15 år, han hade ett ons med henne på ett bröllop typ 1992 eller nåt. Vad är meningen att prata med henne? Hon är gift med samma man sen länge och har barn, dessutom bor vi 3 timmars flyg från varandra så jag är inte rädd att dom ska ha en affär men jag fattar inte meningen med att adda gamla "vänner" som man inte skulle prata med eller leta efter om det inte var för FB.

Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.

• Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!
  • cc Kitty

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:22:27 följande:

cc Kitty skrev 2009-05-21 18:21:03 följande:
    Äh, skiter väl jag i vad du tycker.
    Tydligen i vad din kille tycker också
    Skulle min sambo ta sig till med nåt liknande skulle han få sitta ensam här, vem fan vill ha en svartsjuk jävel?
  • Anonym (luren)

cc Kitty skrev 2009-05-21 18:31:48 följande:

Tydligen i vad din kille tycker också Skulle min sambo ta sig till med nåt liknande skulle han få sitta ensam här, vem fan vill ha en svartsjuk jävel?
    Och...? Det man inte vet om lider man inte av heller.
  • linda6

hur bitter kan man bli...älskar FB kan man hålla kontakt med gamla vänner...hahah svartsjuk e nog det ordet du är tyvärr!!!

• frukarlssonn
    Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:12:21 följande:
    Jag är nog lite svartis ja...jag vet att min kille har viss kontakt med sin gamla tjej, som han nästan gifte sig med...grrrrrr... Dom har tydligen inte setts på år och dar, så träffade hon hans pappa på flygplatsen, gubben sa att han var på facebook och dom blev vänner. Nu är det så...he he...att jag kan hans password, det vet han inte om, yes, jag är en super hacker...och jag går in lite då och då och kollar. Ser att fittan kontaktat han flera gånger, varför gör hon det, jävla hora! Ja ja, i alla fall har inget värre skett...än så länge och gör det det, så vet jag om det, HA HA och kan överaska idioterna....
    Är det inte bättre att tala ut om allt? Man kan ju inte må bra i ett sådant förhållande? Måste ju va jobbigt för dig med att behöva spionera på honom...?

Uuh tur man slipper det iaf.
  • MissTess

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:33:12 följande:

fy fan vilken inställning! jag vet att min killes gammla tjej var inne på hans och läste när jag och han träffades, som tur var hade han en ärlig vän som bad han byta lösenord!
  • Anonym
    cc Kitty skrev 2009-05-21 18:21:03 följande: Äh, skiter väl jag i vad du tycker.
    Det lär inte din kille göra den dagen han märker vilken falsk person han är med...
  • lillajag82
    cc Kitty skrev 2009-05-21 18:21:03 följande: Äh, skiter väl jag i vad du tycker.
    Kära luren!

Jag tror du behöver hjälp! Ditt språk är inte särskilt snyggt och du är svartsjuk som synden..ta tag i ditt liv, människa!
  • mifa

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:33:12 följande:

Fast helt ärligt. du lider av det! med en svartsjuka som tar sig såna utlopp att du kan kalla en människa du inte vet mycket om för såna saker för de namnen då måste det äta upp dig inom bords.
    Kanske inte idag kanske inte i morgon men en sådan stark svarsjuka botnar ofta i en dåligt självkänsla den går att förbättra. så inte för din killes skulle inte för hans ex utan bara för dig själv förösk att ta tag i det och går något år självkänslan så att du klarar av att ha ett förhållande basrat på tilllit.
  • Lundby87

Jag tycker det med är sjukt skoj att hitta alla gamla knull som klassens tönt eller lågstadiets roligaste person.. min favvo sida

• FannyGioia

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:12:21 följande:

Jag är nog lite svartis ja...jag vet att min kille har viss kontakt med sin gamla tjej, som han nästan gifte sig med...grrrrrr...Dom har tydligen inte setts på år och dar, så träffade hon hans pappa på flygplatsen, gubben sa att han var på facebook och dom blev vänner. Nu är det så...he he...att jag kan hans password, det vet han inte om, yes, jag är en super hacker...och jag går in lite då och då och kollar.Ser att fittan kontaktat han flera gånger, varför gör hon det, jävla hora! Ja ja, i alla fall har inget värre skett...än så länge och gör det det, så vet jag om det, HA HA och kan överaska idioterna....
    Känns det bra att kalla en kvinna du inte känner för så oerhört kränkande saker? Tycker du att det är hennes fel att du är sjukligt svartsjuk? Vad får dig att tro att hon är ute efter något överhuvudtaget?

Skäms! Vuxna människor, herregud...
Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!