• Anonym

Jag hatar Facebook!!!

Gud vad jag hatar Facebook. Det måste vara djävulens påfund. Min sambo har just upptäckt hur "kul" FB är och det är ju "så roligt att se vad alla gamla vänner håller på med". Kiss my ass! säger jag.

Jag är inte det minsta svartsjuk trots att jag vet att ni kommer att skriva det 10 gånger om men jag fattar inte meningen med att leta reda på sina gamla flörtar och knull. Den senaste han har addat är en tjej han inte har pratat med på minst 15 år, han hade ett ons med henne på ett bröllop typ 1992 eller nåt. Vad är meningen att prata med henne? Hon är gift med samma man sen länge och har barn, dessutom bor vi 3 timmars flyg från varandra så jag är inte rädd att dom ska ha en affär men jag fattar inte meningen med att adda gamla "vänner" som man inte skulle prata med eller leta efter om det inte var för FB.

Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.

• Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!
  • idiblon
    Lusse skrev 2009-05-13 15:37:56 följande:
    min kille snackar väl med tjejer han känner på typ FB. men det är väl klart att man måste få snacka med tjejer i allmänhet :P men inte ex.. jag snackar inte med mina så varför ska han :P
    Som sagt, jag menar att många kvinnor här inne visar på problem med sina ställningstaganden. Har du läst tråden? Massor tycks må skitdåligt över Facebooks blotta existens för "killen kaaaaan ju prata med nån" då. Eller att han flirtar... Jaha, Facebooks fel? Etc.
  • suset

Men herregud, vad spelar det för roll om han pratar med gamla kompisar/bekanta?
    Skaffa ett liv snälla rara du...

• Lusse
    Diva skrev 2009-05-13 15:39:02 följande:
    För att han får göra vad han vill?
    jo, klart han får men är det inte onödigt att starta tjafs för ett ex han inte är kompis med...? tycker du att det är värt så gör det om du vill..
  • beEMbe

Fb är kul och sitter dom å flörtar där flörtar dom överallt. knappast fbs fel

• Lusse
    beEMbe skrev 2009-05-13 15:41:33 följande:
    jo det har du helt rätt i :P

min kille gör inte det men jag kan förstå den frustation hon de kvinnor som har sådana killar..
  • Lusse
    suset skrev 2009-05-13 15:40:51 följande:
    Men herregud, vad spelar det för roll om han pratar med gamla kompisar/bekanta? Skaffa ett liv snälla rara du...
    lär mer än ett inlägg innan du skriver..
  • suset
    Lusse skrev 2009-05-13 15:46:44 följande:
    lär mer än ett inlägg innan du skriver..
    lär?
  • Lusse
    beEMbe skrev 2009-05-13 15:41:33 följande:
    jag har inte klagat på FB så låt mig vara ifred.. jag kan förstå varför TS tex blir arg om hennes karl letar på sina gamla knull å ex "bara för att snacka".. vad är meningen med det?
  • Lusse
    suset skrev 2009-05-13 15:48:19 följande:
    lär?
    haha det märks när du har blivit knäckt, du märker på felstavningar.
  • suset
    Lusse skrev 2009-05-13 15:49:32 följande:
    haha det märks när du har blivit knäckt, du märker på felstavningar.
    Haha, du vet inte mycket om du tror att jag skulle bli "knäckt" av någon som du! Hahaha
Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!