• Anonym

Jag hatar Facebook!!!

Gud vad jag hatar Facebook. Det måste vara djävulens påfund. Min sambo har just upptäckt hur "kul" FB är och det är ju "så roligt att se vad alla gamla vänner håller på med". Kiss my ass! säger jag.

Jag är inte det minsta svartsjuk trots att jag vet att ni kommer att skriva det 10 gånger om men jag fattar inte meningen med att leta reda på sina gamla flörtar och knull. Den senaste han har addat är en tjej han inte har pratat med på minst 15 år, han hade ett ons med henne på ett bröllop typ 1992 eller nåt. Vad är meningen att prata med henne? Hon är gift med samma man sen länge och har barn, dessutom bor vi 3 timmars flyg från varandra så jag är inte rädd att dom ska ha en affär men jag fattar inte meningen med att adda gamla "vänner" som man inte skulle prata med eller leta efter om det inte var för FB.

Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.

• Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!
  • mifa
    Anonym skrev 2009-05-11 20:37:51 följande:
    Gud vad jag hatar Facebook. Det måste vara djävulens påfund. Min sambo har just upptäckt hur "kul" FB är och det är ju "så roligt att se vad alla gamla vänner håller på med". Kiss my ass! säger jag. Jag är inte det minsta svartsjuk trots att jag vet att ni kommer att skriva det 10 gånger om men jag fattar inte meningen med att leta reda på sina gamla flörtar och knull. Den senaste han har addat är en tjej han inte har pratat med på minst 15 år, han hade ett ons med henne på ett bröllop typ 1992 eller nåt. Vad är meningen att prata med henne? Hon är gift med samma man sen länge och har barn, dessutom bor vi 3 timmars flyg från varandra så jag är inte rädd att dom ska ha en affär men jag fattar inte meningen med att adda gamla "vänner" som man inte skulle prata med eller leta efter om det inte var för FB.Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.
    Vad eller vem man har kontakt med är tämligen orelevant. jag har FB min sambo har FB bägge har vi gamla kompisar, arbetskamrater, ex, tja oliak människor som så kallade vänner. jag ser inget problem med det. hon har valt att leva med mig alltså är hon inte dum nog att vänstra eller ragga på andra och hon känner likadant. varför skulle jag vänstra när jag har henne. Hur skulle du känna om din sambo förbjöd dig att diskutera ert förhållande här inne?
  • Anonym

min fd sambo tog kontakt med en helt okänd tjej på FB.Vi hade det jjäkligt dåligt men det ledde till ett slut efter 5 år! Så FB hade lite med vår seperation att göra! GÖTT!

Jävla skit sida plus kille!!!

• MissTess
    Anonym skrev 2009-05-20 21:53:25 följande:
    min fd sambo tog kontakt med en helt okänd tjej på FB.Vi hade det jjäkligt dåligt men det ledde till ett slut efter 5 år! Så FB hade lite med vår seperation att göra! GÖTT!Jävla skit sida plus kille!!!
    fast man kan inte skylla på facebook, det måste ju varit något annat som var fel, hade de inte varit fb så hade det ju varit på någon annan sida!
    killen är de ju som är skit inte sidan!

både jag och min kille har fb och jag skulle känna mig pinsam om ja sa till honom att han inte får vara vän med sina ex där inne eller vilken tjej det än hade varit, så länge det inte hade varit att han flörta där inne. men de är ju en helt annan historia occh då hade man haft andra problem..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-20 21:53:25 följande:
    min fd sambo tog kontakt med en helt okänd tjej på FB.Vi hade det jjäkligt dåligt men det ledde till ett slut efter 5 år! Så FB hade lite med vår seperation att göra! GÖTT!Jävla skit sida plus kille!!!
    Ja, det är ju säkert FB's fel......att din kille tog kontakt med en brud vill säga...

Kan tala om för dig, och andra som blajjar om FB, att FB är som Familjeliv.
    Vilken nolla skulle skylla ett uppbrott på denna sida??
    Det är ENBART upp till en själv vad man skriver, till vem man skriver etc

Går ett förhållande åt helvete så är det människan som är orsaken.
    Spelar ingen roll om det är FL, FB eller någon porrsajt.
    Finns säkert några stackare som anser porrsajter vara orsak till otrohet, separationer etc
    *hahaha*
    Så patetiskt, och barnsligt att skylla ifrån sig på annat, fast vad väntar man sig av vissa??
  • frukarlssonn

Jo precis, och går man in i vissa kategrier och trådar här på fl, så upptäcker man att det flörtas allt hejvilt här med. Så jag anser inte att fl är bättre isåfall. Herregud man kan ju träffa folk överallt på internet. Min brorsa har träffat många av sina tjejer där, och det är INTE på dejtingsidor, utan det är på andra helt vanliga intresseforum, typ Håkan Hellström osv.

• Jennie med ie

Jag gillar facebook på så sätt att jag fått kontakt med och uppdaterats ang en hel del gamla vänner och släktingar t ex. Pussande och kramar och nallar och omröstningar och grejer sysslar jag inte med, däremot kan en del quiz vara kul.

Ang att ha kontakt med ex-partners eller ex-ligg så ser jag inget fel i det rent generellt. Sen kan det finnas omständigheter runt uppbrottet och saker som hänt sen som gör det extra känsligt, men rent generellt ser jag inget fel i det. Man kan ha en vänskaplig relation även med såna man tidigare pippat med. Det är när det myglas och hemlighålls som det är nåt som är galet...

• Anonym (luren)

Jag är nog lite svartis ja...jag vet att min kille har viss kontakt med sin gamla tjej, som han nästan gifte sig med...grrrrrr...

Dom har tydligen inte setts på år och dar, så träffade hon hans pappa på flygplatsen, gubben sa att han var på facebook och dom blev vänner. Nu är det så...he he...att jag kan hans password, det vet han inte om, yes, jag är en super hacker...och jag går in lite då och då och kollar.

Ser att fittan kontaktat han flera gånger, varför gör hon det, jävla hora! Ja ja, i alla fall har inget värre skett...än så länge och gör det det, så vet jag om det, HA HA och kan överaska idioterna....

• cc Kitty

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:12:21 följande:

Jag är nog lite svartis ja...jag vet att min kille har viss kontakt med sin gamla tjej, som han nästan gifte sig med...grrrrrr...Dom har tydligen inte setts på år och dar, så träffade hon hans pappa på flygplatsen, gubben sa att han var på facebook och dom blev vänner. Nu är det så...he he...att jag kan hans password, det vet han inte om, yes, jag är en super hacker...och jag går in lite då och då och kollar.Ser att fittan kontaktat han flera gånger, varför gör hon det, jävla hora! Ja ja, i alla fall har inget värre skett...än så länge och gör det det, så vet jag om det, HA HA och kan överaska idioterna....
    Med ditt kränkande av hans privatliv och din syn på hans ex (som han tyvärr inte gifte sig med) så hoppas jag för hans skull att han lämnar dig.
    Man går inte in på andras privata saker utan att be om lov och gör det då helt öppet, att smyga bakom ryggen på honom sådär och vad du kallar hans ex för tyder bara på att du är svartsjuk och inget för någon kille att ha.
    Fy fan säger jag bara!!!
  • Anonym (luren)

cc Kitty skrev 2009-05-21 18:21:03 följande:

Anonym (luren) skrev 2009-05-21 18:12:21 följande:
    Med ditt kränkande av hans privatliv och din syn på hans ex (som han tyvärr inte gifte sig med) så hoppas jag för hans skull att han lämnar dig.Man går inte in på andras privata saker utan att be om lov och gör det då helt öppet, att smyga bakom ryggen på honom sådär och vad du kallar hans ex för tyder bara på att du är svartsjuk och inget för någon kille att ha.Fy fan säger jag bara!!!
    Äh, skiter väl jag i vad du tycker.
Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!