amma 1-åring offentligt?
vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?
vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?
Dessutom anser inte jag att man måste sitta och glo ömt på barnet under hela amningen för att det ska räknas som god föräldraskap.
Jag förstår inte varför det här med kvinnobröst måste vara ett så laddat ämne. Bröstens främsta syfte är att amma med, så är naturen funtad! Har vi problem med det så har vi nog blivit på tok för civiliserade. Det borde inte ens behöva vara ett diskussionsämne var en mamma bestämmer sig för att amma.
De här börjar ju bli lite sjukt.Alla gör väl som dom vill.Om man vill amma sitt barn när det är 18månader så ska man väl få göra det?Jag skulle personligen aldrig springa runt topless på stranden då jag tycker det är lite väl avklätt,men om någon vill göra det så är det väl deras ensak.Eller folk som har hål i öronsnibbarna stora som tefat.Själv skulle jag aldrig vilja ha så,men alla tycker vi olika.Inte f-n skulle jag vilja skära idom bara för att dom är "tröga och äckliga"eller vad skrevs det?,bara för dom inte tycker som jag.