• puss

amma 1-åring offentligt?

vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?

• Svar på tråden amma 1-åring offentligt?
  • Mynta

Jag tycker att folk som vill amma så länge kan sköta det hemma. Jag tycker att amning är för små barn, och ja, jag tycker att amning av 1-åringar är ganska osmakligt.

(Och, jösses vad skit jag kommer att få för detta. När ni ändå är inne på min presentation för att skälla lite så kan ni ju passa på att besöka min blogg, precis lika inskränkt som jag själv.)

• solfrost
    Behemot skrev 2009-05-19 06:46:43 följande:
    Så man har inte ett liv för att man vill eliminera störande element ur det? Patetiskt argument.
    Folk som stör sig på vad andra gör, är antingen väldigt missnöjda med sig själva eller så har de för små problem själva så de skaffar sig fler:)
  • Good Sina

heller med helt..

solfrost skrev 2009-05-19 06:51:40 följande:
    Folk som stör sig på vad andra gör, är antingen väldigt missnöjda med sig själva eller så har de för små problem själva så de skaffar sig fler:)
  • stjärnströssel

en ettårig?? skulle inte reagera alls...är enligt mig jättebra o helt normalt!
    skitbra

♥ Dom finaste barnen tar längst tid att göra ♥
  • Behemot
    solfrost skrev 2009-05-19 06:51:40 följande:
    Du menar att du aldrig någonsin stör dig på vad andra gör? Yeah right... {#lang_emotions_dreamer}
    De kan inte knäcka dig om du inte har en ryggrad
  • stjärnströssel
    solfrost skrev 2009-05-19 06:28:02 följande:
    Har man inget bättre för sig än att störa sig på hurvida folk ammar här och där så får man nog skaffa sig ett liv...I-lands problem skulle jag säga!Amma där barnet är hungrigt/törstigt...man kan vara diskret .
    ja..det är sjukt vad alla som ammar just nu får skit...snacka om att folk har problem.
    ♥ Dom finaste barnen tar längst tid att göra ♥
  • Marma

Jag skulle inte bry mig. Har ammat båda mina när de varit över året. Även fast jag kännt mig uttittad nån gång, men det köpte jag för som sagt i moderna sverige ammar man inte över 6mån....:P

• Behemot

Det beror ju på hur man ammar också, slipper jag se brösten så fine.

• Good Sina

Vad är det för fel på bröst..?

Behemot skrev 2009-05-19 06:57:52 följande:
    Det beror ju på hur man ammar också, slipper jag se brösten så fine.
  • Behemot
    Good Sina skrev 2009-05-19 06:59:31 följande:
    Vad är det för fel på bröst..?
    Inget så länge de inte placeras i mitt synfält när jag äter.
Svar på tråden amma 1-åring offentligt?