• puss

amma 1-åring offentligt?

vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?

• Svar på tråden amma 1-åring offentligt?
  • Behemot
    Good Sina skrev 2009-05-19 07:20:56 följande:
    Du är ju direkt elak för att få igenom din åsikt där.Totalt onödigt.. varför kan man inte hålla sig till diskutionen utan att driva med folk..?
    Men herregud, det var ett skämt. Om du känner dig kränkt eller något så får du väl anmäla inlägget.
    De kan inte knäcka dig om du inte har en ryggrad
  • Behemot

jag trodde liksom inte på fullaste allvar att någon kunde vara så lättstött
    Speciellt inte någon som predikar tolerans...

• Miamamma

Men var vill ni komma egentligen...alla tycker olika...inggen har rätt eller fel....låt folk göra vad de vill.....detta är inte bara ett I-lands problem utan oxå ett FL-problem...Folk måste "tillrättavisa" ..... Bara för att jag VILL amma min 1åring betyder INTE det att jag vill att ni som inte gör det SKA börja....men skillnaden är att ni vill att vi ska sluta..

♥♥ FELICIA,FILIPPA,FIDELI och MOLLY - MINA PRINSESSOR!!!♥♥
  • Maria222

Jag skulle inte reagera.
    Jag tycker att det är förskräckligt att folk kan tycka något negativt om att se en ettåring ammas.
    Men jag är ju inte så fryktansvärt pryd heller så om jag skulle skymta ett bröst skulle jag inte svimma för det heller, eller för den delen tappa aptiten.

Mamma till Kevin född 0706.
  • Good Sina

Åjo alla ammande mammor skrattar säkert när de läser det..
    Du har ju noll respekt för andras åsikter eller andra människor för den delen..

Behemot skrev 2009-05-19 07:22:37 följande:
    Men herregud, det var ett skämt. Om du känner dig kränkt eller något så får du väl anmäla inlägget.
  • Behemot
    Good Sina skrev 2009-05-19 07:27:12 följande:
    Åjo alla ammande mammor skrattar säkert när de läser det..Du har ju noll respekt för andras åsikter eller andra människor för den delen..
    Spegel!

Jag har mycket respekt för andra åsikter, jag har bara andra åsikter ibland. Det är ju lite komiskt att du väljer att plocka ut vissa av mina inlägg och totalt ignorera de där jag säger att många klarar av att amma diskret och att jag itne har några problem med dem. 
  • Madame Mom

Tänk vad amning väcker starka känslor...
    Jag tycker det är förvånande att en del människor inte skulle säga ett ljud om dom såg en vuxen bete sig illa mot ett barn, men när en ettåring AMMAS, ja då jävlar finns det kraft och energi att engagera sig...  Ge er för tusan!

• stjärnströssel

tror det kommer bli vanligare o vanligare med ammning framöver..folk börjar bli medvetna över alla tillsatser o skit vi stoppar i oss.

♥ Dom finaste barnen tar längst tid att göra ♥
  • Plutteli
    Madame Mom skrev 2009-05-19 07:32:21 följande:
    Tänk vad amning väcker starka känslor... Jag tycker det är förvånande att en del människor inte skulle säga ett ljud om dom såg en vuxen bete sig illa mot ett barn, men när en ettåring AMMAS, ja då jävlar finns det kraft och energi att engagera sig...  Ge er för tusan!
    word
Svar på tråden amma 1-åring offentligt?