amma 1-åring offentligt?
vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?
vad tycks om det då? att man sitter och ammar en ettåring på en parkbänk i stan, eller inne på ett café?
jag trodde liksom inte på fullaste allvar att någon kunde vara så lättstött
Speciellt inte någon som predikar tolerans...
Men var vill ni komma egentligen...alla tycker olika...inggen har rätt eller fel....låt folk göra vad de vill.....detta är inte bara ett I-lands problem utan oxå ett FL-problem...Folk måste "tillrättavisa" ..... Bara för att jag VILL amma min 1åring betyder INTE det att jag vill att ni som inte gör det SKA börja....men skillnaden är att ni vill att vi ska sluta..
Jag skulle inte reagera.
Jag tycker att det är förskräckligt att folk kan tycka något negativt om att se en ettåring ammas.
Men jag är ju inte så fryktansvärt pryd heller så om jag skulle skymta ett bröst skulle jag inte svimma för det heller, eller för den delen tappa aptiten.
Åjo alla ammande mammor skrattar säkert när de läser det..
Du har ju noll respekt för andras åsikter eller andra människor för den delen..
Ja, varför inte?
Tänk vad amning väcker starka känslor...
Jag tycker det är förvånande att en del människor inte skulle säga ett ljud om dom såg en vuxen bete sig illa mot ett barn, men när en ettåring AMMAS, ja då jävlar finns det kraft och energi att engagera sig... Ge er för tusan!
tror det kommer bli vanligare o vanligare med ammning framöver..folk börjar bli medvetna över alla tillsatser o skit vi stoppar i oss. ![]()