• Josefin L

3:e prolaktintråden

Hej! Jag tyckte det var dags att starta en tredje prolaktintråd nu när den gamla har stängt. Här diskuterar vi det envisa hormonet prolaktin och hur man får ner ett för högt värde .... hur man blir gravid trots högt prolaktin.... mediciner... ja allt om prolaktin!

• Svar på tråden 3:e prolaktintråden
  • pinkiepie

hänt en trist sak i tråden beklagar värkligen...
    jaha då har man vart på sem i örebro å satan vad ledsen man blev tror banne mej någon ville retas för vart en jag såg när vi badat el vart på satn är bebismagar aaaaaaa vill ju med ha

• ViergeModern

Ursch så tråkigt med MA :( Här är en till som äter pravidel och kämpar för ett plus men utan resultat. Överallt ploppar det fram magar och ungar. Jag vill också...

• små räkorna

jag vill oxå........men förhoppningsvis så får vi hjälp med det till hösten!!!!!!!!!!!!!

♥stolt tvillingmamma♥
  • Melnics mamma

Ja, jag tyycker me det är lite jobbigt me alla magar, speciellt efter vårt MA. Vi skulle varit i v 24 nu tror jag.... men men, vi får försöka ta nya tag vi me! 'När vi väl går där med magen kommer vi tröttna på den och vill ha ut bäbisen ist

KRAM

• Tussiluskan
    Smoffe skrev 2009-07-29 17:18:08 följande:
    Jag äter Dostinex. Eller, jag har Dostinex på receptet men hon på apoteket sa att en som heter Kabergolin är samma sak fast ett annat fabrikat och därmed mer än hälften så dyr. Det är 8tabletter i den burken och Kabergolin gick på 256kr om jag inte minns fel, och Dostinex över 500kr på 8tabletter.. Jag äter 1 tablett i veckan. Biverkningar har jag, men jag har ätit tabletterna (Dostinex) i så många år så jag vet inte vad som är "jag" och vad som är biverkningar. Jag blev även gravid (sonen föddes 07, har även fått mf 08) under tiden jag har ätit dessa, så det ska inte vara helt omöjligt de heller om man vill Hoppas du mår bättre av dessa.
    Hmmm...det låter ju inte så där jättelovande ändå - speciellt inte eftersom hon vill sätta mig på 3 i veckan, och du bara äter en i veckan och ändå har biverkningar! *huga* Ska diskutera ev. billigare medicin med min läkare. Tack för infot, gu´vad glad jag är att den här tråden finns!
  • Liten men naggande

vill bli mamma 2009 skrev 2009-07-28 08:52:18 följande:

Missfall
    oh...jag beklagar. inga ord finns...
  • Melnics mamma

Hej hallå!
    Hoppas ni har det bra så här på fredagkvällen!
    Själv har jag fått sluta med mina pravidel igen då jag är gravid ! Men va nervös jag är, hade ju ett MA i maj....hade inte räknat med att plussa redan! Nu håller vi tummar å tår för att allt ska gå vägen! Men den här graviditeten känns än så länge så anorlunda mot dom tidigare...har haft super ömma bröst innan men inte den här gången.... jaja. Hoppas allt är ok den här gången iaf!

KRAMRA

• Smoffe
    Melnics mamma skrev 2009-08-15 19:32:14 följande:
    Hej hallå! Hoppas ni har det bra så här på fredagkvällen! Själv har jag fått sluta med mina pravidel igen då jag är gravid ! Men va nervös jag är, hade ju ett MA i maj....hade inte räknat med att plussa redan! Nu håller vi tummar å tår för att allt ska gå vägen! Men den här graviditeten känns än så länge så anorlunda mot dom tidigare...har haft super ömma bröst innan men inte den här gången.... jaja. Hoppas allt är ok den här gången iaf! KRAMRA
    GRATTIS!
    Vad underbart! Stor kram och världens största lycka till denna gång!

Vi hade oxå mf i maj och väntar oxå på plus, när de nu behagar dyka upp nästa gång......... ....
    GRATTIS!
Svar på tråden 3:e prolaktintråden