• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Jag har konstaterat att jag inte kan dricka mjölk i någon form. Fy bubblan, vad jag blir illamående av det. Jag får hitta andra kalciumkällor.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag kom precis på att det idag är 20 år sedan jag tog studenten

Nu ska jag sätta fart och göra mig i ordning inför vår tur till Lund.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-06 11:33:24 följande:
    Hur ska ni fira nationaldagen? Ska ni fira nationaldagen?Vi ska in till Lund och äta middag med mina föräldrar på en grekisk restaurang
    Jag har målat hela min kropp blågul, o håller hårt i en dalahäst.
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-06 09:47:30 följande:
    Hur långt är erat sommarlov?
    6 veckor tror jag...
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-06 11:45:47 följande:
    Jag har konstaterat att jag inte kan dricka mjölk i någon form. Fy bubblan, vad jag blir illamående av det. Jag får hitta andra kalciumkällor.
    Sesamfrön har jag för mig är höga i kalcium? Ägg också. Spenat?
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-06 10:09:20 följande:
    Tack Moddan!Tyckte väl att det var lite tyst i andra tråden. Men inte sjutton tänkte jag på att se om den var avstängd När ser vi vår Svalan igen då?
    Redan nu tydligen

Inte för att jag protesterade mot avstägningen från att skriva inlägg... satt o läste lite i en annan tråd och såg att jag tydligen var betrodd igen efter att ha spammat hela 3 gästböcker innan jag blev avstängd  
    Kazeer skrev 2009-06-06 11:33:24 följande:
    Hur ska ni fira nationaldagen? Ska ni fira nationaldagen?Vi ska in till Lund och äta middag med mina föräldrar på en grekisk restaurang
    Vi är så tråkiga så vi firar inte
    Egentligen skulle vi ha grillat med grannarna men det är så dj*** kallt s¨å det blev inställt.
    Linn hr dock propsat på att vi ska äta tårta, hon gjorde nämligen en flagga på dagis igår som hon vill sätta i en tårta
    Självklart har jag bakat en Glömmingetårta *mums*

Har fördrivit dagen med att städa Linns rum {#lang_emotions_tongue_out} Efter tre timmar är jag fortfarande inte färdig, inte  en endaste pryl låg där den skulle Barbie, små ponnies, stora ponnis, bilar, djur, dockor, servis, "lekmat", duplp, Little people, tidningar, böcker... Ja allt låg i en enda salig röra och att reda ut röran tillsammans med en 3åring är en sak sorterad och två tillbaka i kaoset
  • MRSVi

Mina barn har lekt tillsammans hela dagen utan att bli ovänner, SÅ trevligt!

• Kibell

Vad härligt att du är tillbaka Svalis

Nu är vi hemma igen efter studentfirandet.
    Ska börja med maten. Idag blir det kycklingfilé, pmmes (tänkte testa göra egen) och äppelcurrysås (färdig på burk). Sedan blir det att slappa.
    Somnade mycket riktigt i soffan igår

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-06 17:22:17 följande:
    Vad härligt att du är tillbaka Svalis Nu är vi hemma igen efter studentfirandet.Ska börja med maten. Idag blir det kycklingfilé, pmmes (tänkte testa göra egen) och äppelcurrysås (färdig på burk). Sedan blir det att slappa.Somnade mycket riktigt i soffan igår
    Jag gör nästan alltid egna pommes frites i ugnen, snabbt o lätt. O gott.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-06 17:21:01 följande:
    Mina barn har lekt tillsammans hela dagen utan att bli ovänner, SÅ trevligt!
    Sånt e härligt
Svar på tråden Kärringmaffian del 13