• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-06 17:43:18 följande:
    Idag körde jag min fd svågers recept dvs färsk potatis, äpple, lök, purjolök,rädisor, grädde & majonäs - inte nyttig men god
    Ingen kapris?!
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-06 17:43:18 följande:
    Idag körde jag min fd svågers recept dvs färsk potatis, äpple, lök, purjolök,rädisor, grädde & majonäs - inte nyttig men god
    Vi är alltid så lata att vi köper potatissallad trots att det är så enkelt att göra själv.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

Jag gjorde pommesen i stekpanna med rapsolja. Aldrig gjort så förrut så det ska bli spännadnde och se hur det smakar

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-06 17:44:58 följande:
    Ingen kapris?!
    Näe... inte idag
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-06 18:03:07 följande:
    Jag gjorde pommesen i stekpanna med rapsolja. Aldrig gjort så förrut så det ska bli spännadnde och se hur det smakar
    Det smakar nog förträffligt

*mätt o belåten*
    Vår middag smakade alldeles utsökt, speciellt den grillade majsen
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-06 19:16:17 följande:
    Det smakar nog förträffligt *mätt o belåten*Vår middag smakade alldeles utsökt, speciellt den grillade majsen
    Det var helt okej att göra så
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Nu ska jag återvända till köket, dags att göra deg till cashewkakor och jordgubbsgrottor

Ja sen tjatar ju Linn om tårtan

• stora storken

God kväll...
    Nu har vi firat både mamma och syrran som fyller år i början av juni...

syrran hade önskat sig en ny stol till balkongen och mamma önskade sig vanligt inget så vi köpte en digital fotoram...

Vi blev en nätt skara med folk - syrrans ena kompis hade "flaggat" för att komma själv då överig familen var upptagna...så när vi satt oss vid bordet - dök hela familjen in det h ade blivit ändrade planer...men hur tänker folk...låter man sig inte meddela (4 personer) om man blir flera....såg att syrran tappade hakan lite...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13