Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

MRSVi skrev 2009-06-11 21:12:34 följande:
    Hennes nya får väl hosta upp lite till då... livet är o förblir orättvist, o man förvånas över att en del alltid kommer undan, men så är det bara. Visdomsord, o hör sen.
    Mycket vist
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-11 22:30:10 följande:
    Varför är det bättre/sämre än här eller facebook?
    Du pratar en och en och lika snabbt som om du pratade i tele
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-12 08:40:24 följande:
    God morgon.Här ser det ut som sommar.Jag ska ut o handla till i morgon, lite ananas som ska marineras, o diverse andra grejer.Insåg att jag klantat till det lite med middagsmenyn i morgon, jordgubbar i huvudrätten o ananas i efterrätten... skit samma, nu orkar jag inte tänka om, dessutom kan det vara nyttigt för svärmor att äta mera frukt!
    Det är väl inte som om hon tänker vara nöjd ändå?
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-12 08:32:15 följande:
    God morgon!Lämnat dottern på dagis. Idag blir det dagisavslutning kl. 15. Jag satte in pengar på Räddabarnen men tyvärr hinner dom inte få det idag.
    Det blir säkert bra när det än kommer
  • modestyonly

Igårkväll, fick jag hjälp av Hanna att fota en massa barnkläder! Nu är det bara till att lägga upp dom också!! Skönt att få det gjort, jag har skjutit upp det hur länge som helst!!

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-12 09:44:27 följande:
    Jag vill ha kaffe men har inget hemma.Sitter nämligen och jobbar hemma idag.
    Finns det inte hemkörning?
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-12 11:03:41 följande:
    Hittade en skvätt kaffe i bryggaren, mikrade och drack. Man tager vad man haver.
    Ja det kan duga...

Såg dina sms senst igår, vi fotade halva natten, så jag ville inte svar, om du skulle bli väckt
    Det finns nog biljetter kvar, har inte kollat, men om din kompis inte åker med, vill hon säkert ha in en slant för sin biljett!!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-12 21:24:32 följande:
    Go kväll brudar Vi har haft en helt underbar dag och har precis sparkat iväg Anna, Magnus, Joakim & Johan in till Norrtälje för vidare party Magnus kompis Johan konstaterade att Anna har en supercool morsa och bonusfarsa
    Härligt med en lyckad fest!!!
  • modestyonly

Gomorron!!
    Här är det dunderförkylning hos Oscar, så alla aktiviteter är inställda, hade tänkt åka till Mookia och Alex idag och Eskilstuna, och hälsa på pappa imorgon...får bli städning istället..

Grattis Kibell på 25-årsdagen

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-13 10:58:32 följande:
    Gustav ligger och sover. Han var ganska trött efter vår andra frukost. Han har blivit rejält förkyld igen.Själv ligger jag på soffan och vilar. Jag är hungrig - igen! Fast jag kan inte riktigt komma på vad jag vill äta... Jo, syrligt godis men något sådant har jag inte hemma Fiskpinnar skulle inte vara helt fel heller men det har jag inte heller hemma
    Skicka "gubben" till affären..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13