Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-06-13 23:19:22 följande:
    Ja visst är vi bra morsor Huva, i morgon flyttar Anna... Det känns skitskumt, svårt att fatta....
    Ja det blir nog inte verklighet förrän efter ett tag...
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 23:29:36 följande:
    På nå´t vis känns det som att hon ska åka till magnus över sommaren, precis som vanligt
    Ja du är ju van att hon åker..

Nu dags för sängen..natti!!
  • modestyonly

Gomorron, och regnet det bara öser ner...tur man inte har semester ännu...

Pappa är lite sämre igen, undrar om han fixar det här
    Ska försöka åka dit imorgon, hoppas J mår bättre så han kan ta Oscar..

• modestyonly

Nu dags att fortsätta med städningen..tar lite idag också, funderar på om jag ska ta sov/vardagsrummet, plocka lite leksaer, till att börja med, får starta i nån ände!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-14 11:00:13 följande:
    Hoppas verkligen allt går bra.
    Ja man får leva på hoppet, men det tär på en som människa, att inte få slappna av..
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-14 15:10:35 följande:
    Frågade Amelie hur man gör när man sjunger rock. Självklart gjorde hon tecknet med händerna samt började hedbanga och svänga med sin långa man.
    Lika bra hon lär sig i tid
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-14 17:11:27 följande:
    Nu ska jag ut i köket och göra kyckling med kokosnötsmjölk, thai redcurry, lök, paprika, champinjoner och glasnudlar.
    Vi åt kryddig korv i skivor, med mos och tsatziki och wokgrönskaer, ja och vitlöksbröd till! Hade lite överbliven chokladpudding till efterrätt, men den smakade nästan vitlök efter den middagen
  • modestyonly

Och jag ska ge mig ut i regenet, tror inte det är nån risk att jag får Oscar torr på en kväll, bara en blöja kvar!!

• modestyonly

Man ska inte snåla på godsaker!! Jag har lite knapert med pengar, så jag köpte en snålvariant på choklad, ICA´s eget märke, apelsincrisp! Den var inte alls god Kunde sparat dom 15 kronorna lika bra! Skarp apelsinsmak och alldeles för tjocka bitar!! Tacka vet jag Marabous...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13