-
Ja det blir nog inte verklighet förrän efter ett tag...S vali s skrev 2009-06-13 23:19:22 följande:Ja visst är vi bra morsor Huva, i morgon flyttar Anna... Det känns skitskumt, svårt att fatta.... -
Ja du är ju van att hon åker..S vali s skrev 2009-06-13 23:29:36 följande:På nå´t vis känns det som att hon ska åka till magnus över sommaren, precis som vanligt
Nu dags för sängen..natti!! -
Gomorron, och regnet det bara öser ner...tur man inte har semester ännu...
Pappa är lite sämre igen, undrar om han fixar det här
Ska försöka åka dit imorgon, hoppas J mår bättre så han kan ta Oscar.. -
Nu dags att fortsätta med städningen..tar lite idag också, funderar på om jag ska ta sov/vardagsrummet, plocka lite leksaer, till att börja med, får starta i nån ände!!
-
Ja man får leva på hoppet, men det tär på en som människa, att inte få slappna av..MRSVi skrev 2009-06-14 11:00:13 följande:Hoppas verkligen allt går bra. -
Tack...Caffreys skrev 2009-06-14 11:10:48 följande:Hoppas allt går bra. -
Lika bra hon lär sig i tidCaffreys skrev 2009-06-14 15:10:35 följande:Frågade Amelie hur man gör när man sjunger rock. Självklart gjorde hon tecknet med händerna samt började hedbanga och svänga med sin långa man.
-
Vi åt kryddig korv i skivor, med mos och tsatziki och wokgrönskaer, ja och vitlöksbröd till! Hade lite överbliven chokladpudding till efterrätt, men den smakade nästan vitlök efter den middagenCaffreys skrev 2009-06-14 17:11:27 följande:Nu ska jag ut i köket och göra kyckling med kokosnötsmjölk, thai redcurry, lök, paprika, champinjoner och glasnudlar.
-
Och jag ska ge mig ut i regenet, tror inte det är nån risk att jag får Oscar torr på en kväll, bara en blöja kvar!!
-
Man ska inte snåla på godsaker!! Jag har lite knapert med pengar, så jag köpte en snålvariant på choklad, ICA´s eget märke, apelsincrisp! Den var inte alls god
Kunde sparat dom 15 kronorna lika bra! Skarp apelsinsmak och alldeles för tjocka bitar!! Tacka vet jag Marabous...