Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 18:31:46 följande:
    Framåt Jag inbillar mig att jag har läget under kontroll Det jag har kvar att göra är att baka bröd samt städa vårat sovrum
    Baka bröd ja, sovrummet ska väl folk ändå inte vara i eller??
  • modestyonly

Jag hade tänkt slippa gå till ICA idag, inte för att det är långt, men mest för att jag har sånt sockersug och det alltid slinker ner nåt onyttigt! Men så tar naturligtvis mjölken slut, så nu blir det en sväng iaf!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 18:43:21 följande:
    Ajdå
    Får se vad det blir för onyttigt ikväll Har försökt tänka ut nåt nyttigt som är gott, men tror inte det finns..
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 18:44:41 följande:
    Anna håler precis på och badar Linn, hon har erbjudit sig att ta bad & läggning ikväll.Jag tror att det börjar gå upp lite för Anna att ävn om det ska bli skönt att flytta så är det en liten filur hon kommer att sakna rätt mycke
    ja det kommer nog bli det jobbigaste!!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 18:48:25 följande:
    Dumma unge som flyttar Köp nu nå´t got o onyttigt
    Det har kommit nya Gott o blandat sorter, goda allihiopa..haha..
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 19:17:48 följande:
    Haha, nu såg jag att du skrivit om Marabous nya Ja vi ska hälsa på, Carola o jag tänkte ta Linn o Liam med oss ner på en "minisemester" i augusti, åka tåg o bo på hotell *mysigt*Fy f*n vad mesig jag är Nu ringde xet o bad om ursäkt för att han inte engagerat sig i Annas student men han har haft så mkt på jobbet Vad svarar jag - Det är lungt, vi kör samma upplägg som med Joakim om du vill kan du ju få betala skylten...*suck* Ibland blir jag trött på mig själv
    Ge dig själv en fet spark därbak!! Du kunde säga att du lagt ca 6000 på allt, så han kan själv välja vad han vill bidra med!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-11 20:56:13 följande:
    Har du bränt cheesecaken?
    Hon brände möjligheten att klämma lite pengar ur sitt ex
Svar på tråden Kärringmaffian del 13