Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Morrn..ska iväg på skolavslutning, men vilket skitväder..

• modestyonly

Min dag blev låååång! Efter skolavslutningen åkte jag med Fabian och Anton för att äta lunch, när vi lagom ätit klart, ringde J! Han hade gått till jobbet, men började må jättedåligt och var nu på väg hem, ville bli upphämtad och körd till vårdcentralen, som han verkade då, kändes akuten mer som rätt plats, för han andades jättesnabbt och hade panikont i magen....men vårdcentralen blev det, magvärken lugnade sig, men han hade en sänka på 183, så infektion hade han verkligen, han blev röntgad, men man hittade inte orsaken, så han fick penicillin och återbesök om 2 dagar!
    Så vi åkte till apoteket och ICA, sen körde jag honom hem, då var det lagom att slänga in en matkasse och sen iväg på möte med Anton för ett sommarjobb!!
    Var hemma kl 18 och undrar var min dag har tagit vägen..

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-09 19:30:02 följande:
    När jag hämtade Linn på dagis idag förkunnade hon- Mamma vi måste köpa kläder till mig- Näe, du har jättemycke kläder- Jag måste ha sommarkläder- Du har massor av sommarkläder- Nej det har jag inte, jag måste ha kortärmade tröjor som är sommarsnygga Har hon dessa "krav" som 3åring kan man ju bara drömma mardrömmar om hur det blir när hon är tonåring
    Tur ni bara har ett barn att förse med kläder då Kan bli en dyr historia..
  • modestyonly

Nu ska Oscar nattas, jag bytte till dag imorron för att slippa ta vab!! Undrar varför nu, hade varit skönt att vara ledig!!
    Jag tar och kryper ner och läser, så kanske, kanske jag är pigg imorgon!!

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-10 05:52:50 följande:
    Fick reda på igår att min polare som jag skulle åka ner med till Metaltown mår så där. Kryar hon inte på sig så får man antagligen ställa in eller så får man åka själv. Ja ja det är ju två veckor kvar.
    Vi åker ju också, vi kan alltid kolla om det finns plats där vi ska bo!!
  • modestyonly

Imorse sjukskrev jag mig, hade varit vaken flera timmar inatt och mått illa, haft ont i magen och halsbränna!
    Jag har alltid dåligt samvete när jag är hemma, men man kan inte gå till jobbet hur som helst! Jag var osäker på om jag skulle bli magsjuk, men jag tror det är stress, magen säger ifrån. Har inte haft nån tid att bara, vara. Antingen är det skolavslutningar eller så har jag varit hos pappa!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-10 10:49:00 följande:
    Du var klok som sjukskrev dig, man ska lyssna på kroppens signaler *kram*
    Ja man måste nog det, innan det blir värre än det är!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-10 11:29:57 följande:
    Men... det är väl brudens far som bekostar bröllopet När den dagen kommer ska jag lugnt luta mig tillbaka och konstatera att jag redan gjort mitt
    Och då är hon vuxen och får ta den diskussionen med sin pappa själv
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-10 12:09:53 följande:
    Hoppas du kan ladda upp batterierna.
    Ska gå till Apoteket och hitta nåt medel mot halsbränna, känner mig som en drake..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13