• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Vattkoppor har ju härjat på Linns dagis i typ en månad o lite till snart...
    Vi har ju haft "röda pricknoja" eftersom vi trots allt är tveksamma till om hon verkligen hade vattkoppor förra sommaren.

Idag när vi var hos Linns dagisfröken o hälsade på upptäckte vi tre röda prickar, den ena av dom var lite större än den andra och Renne tyckte att det var misstänkt likt en vattkoppa, de två andra prickarna var dock så små....
    Nu ikväll är de två prickarna lite större och efter att ha tittat på Gustavs koppor på bilddagboken så är jag benägen att hålla med Renne - det ser misstänkt ut men tillsvidare så är det myggbett eller ngn annan insekt

• Kazeer

Heisan ville ju att jag skulle hälsa till älgkalvarna på Skånes djurpark. Den här hälsar tillbaka.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-28 21:36:58 följande:
    Bara för att testa så loggade jag in på Bilddagboken, tog typ 2sekunder att logga in
    Nu kom jag också in
  • S vali s
    S vali s skrev 2009-06-28 21:36:58 följande:
    Bara för att testa så loggade jag in på Bilddagboken, tog typ 2sekunder att logga in
    Fortsätter att spamma, om det tog två sekunder att logga in så segar det som f*n att ladda upp bilder *ger upp*
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-28 21:43:58 följande:
    Vattkoppor har ju härjat på Linns dagis i typ en månad o lite till snart...Vi har ju haft "röda pricknoja" eftersom vi trots allt är tveksamma till om hon verkligen hade vattkoppor förra sommaren.Idag när vi var hos Linns dagisfröken o hälsade på upptäckte vi tre röda prickar, den ena av dom var lite större än den andra och Renne tyckte att det var misstänkt likt en vattkoppa, de två andra prickarna var dock så små....Nu ikväll är de två prickarna lite större och efter att ha tittat på Gustavs koppor på bilddagboken så är jag benägen att hålla med Renne - det ser misstänkt ut men tillsvidare så är det myggbett eller ngn annan insekt
    Det ger sig i morgon. Är det vattkoppor så lär de bli vätskefyllda blåsor av prickarna under morgondagen.
  • stora storken

Har alla semester här inne?

För mig återstår bara 5 dagar....ärdet lugnt i slutet av veckan tänker jag ta ut övertid på fredag....längtar att få vara ledig...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Fy  att få vattkoppor nu i värmen kan inte vara kul,,,,,

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-28 21:46:11 följande:
    Fortsätter att spamma, om det tog två sekunder att logga in så segar det som f*n att ladda upp bilder *ger upp*
    Jag tänker inte ens försöka ladda upp bilder. Det är typiskt att jag kommer in precis när det är dags att börja fundera på sängen...
  • stora storken

Dags för den här kärringen att kasta sig i säng och tänka på morgon dagen...som går i jobbets tecken... ...men,,men.....snart är även jag ledig,....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13