• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Nähä, dags att krypa till kojs. Finns en hel del att göra imorgon med...
    God natt!

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-29 00:03:50 följande:
    Nähä, dags att krypa till kojs. Finns en hel del att göra imorgon med...God natt!
    Sov gott
    Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan

Jaghar just lyckats få Emma i säng o de andra två kollar Wallander....

• Heisan

JAha, nu har jag lyckats få Sandra i säng-ska nog jaga mig själv o MOrgan samma väg....

• Kazeer

God morgon!

Gustav kom in till oss vid kvart över fem och jag insåg att jag idag inte hade vaknat vid fyratiden . Somna om skulle han inte göra utan han låg och kliade mig på ryggen tills jag gick upp vid kvart i sex. Gustav har druckit välling och jag har ätit en morot. Nu ska jag väcka Mats så att han får ta över ansvaret för Gustav. Själv tänker jag gå ut och gå.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon!
    Helt plötsligt inser jag at jag sett fel på klockan. Trodde den var en timme mer Gick upp vid tjugo i sju (åtta trodde jag) och betalde räkningar. Sen kikade jag in här. Kanske ska göra som Belle och somna om en stund

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag gick ut och gick en rask promenad i 40 minuter och passade på att köpa frallor till frukost. Nu är frukosten äten och jag har duschat och tvättat håret.

• Caffreys

God morgon!

Oj jösses så trött jag var när jag vaknade men som sagt finns ju en anledning till att jag är det. ha ha

Ska strax klä på mig och åka och hämta Amelie och samtidigt passa på och tvätta bilen.

• Kazeer

Jag bar ut lite baljor i olika storlekar i trädgården för att Gustav skulle kunna leka med vatten. För att fylla dem sprang jag fram och tillbaka med en mindre hink, som jag fyllde i tvättstugan. Problemet var bara att Gustav tömde ut vattnet nästan lika snabbt som jag fyllde på det

Svar på tråden Kärringmaffian del 13