• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-12 17:56:24 följande:
    Jag minns en gång för många år sen när jag o maken varit i norra Wales o ätit lunch på en pub, på vägen hem körde vi förstås genom vacker landsbygd med en massa får, o jag vevade ner rutan o skrek "min pojkvän åt just er baby!" till en fårflock... jag vill minnas att han girade till lite.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-12 17:59:50 följande:
    Vildsvin är mums. Vi ska ha vildsvinsskinka till jul.
    Jag har ätit vildsvin. O lamm. Får. Hare. Kanin. Ripa. Tjäder. Björn. Häst. Men kan inte tänka mig att jag någonsin kommer att börja äta kött igen... heja quorn!
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-12 18:05:39 följande:
    Jag har ätit vildsvin. O lamm. Får. Hare. Kanin. Ripa. Tjäder. Björn. Häst. Men kan inte tänka mig att jag någonsin kommer att börja äta kött igen... heja quorn!
    Ripa vet jag inte om jag har ätit. Tjäder har jag inte ätit. Däremot har jag ätit bäver, rådjur, älg, kronhjort, fasan och duva.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-12 17:56:24 följande:
    Jag minns en gång för många år sen när jag o maken varit i norra Wales o ätit lunch på en pub, på vägen hem körde vi förstås genom vacker landsbygd med en massa får, o jag vevade ner rutan o skrek "min pojkvän åt just er baby!" till en fårflock... jag vill minnas att han girade till lite.
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-12 17:59:50 följande:
    Vildsvin är mums. Vi ska ha vildsvinsskinka till jul.
    Spännande
    Vildsvin smakade... ja gott
  • S vali s

Middagen var... ja god
    Lammkött var inget att hetsa upp sig för direkt, det bvar gott helt enkelt men inte wow supergott

Nu sitter jag på b adrummet o häckar medans Linn badar

• Kazeer

Jag har läst saga för Gustav och han ligger i sin säng. Nu återstår bara att se om han somnar. Han är jättetrött men ville inte alls gå och lägga sig.

• stora storken

God kväll...idag gick resan vidare till Bromölla via SMygehuk...

Så här såg det ut vid SMygehuk vid 10 tiden i morse...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-12 21:45:36 följande:
    God kväll...idag gick resan vidare till Bromölla via SMygehuk... Så här såg det ut vid SMygehuk vid 10 tiden i morse...
    O det såg ju bra ut!
  • stora storken

Mrs V: Jo det är så fantastiskt att SVerige har så många olika vyer att presentera...fjälla, hav och stränder...mm...

Kazeer: Jo vi hade topp väder vid Skanör och Falsterbo - vi ha sick sacka mellan ovädren... ...lite regn men då oftast nattetid....

SValis: Hoppas det var bra med Liam med familj....hälsa dem så gott...

Heisan: Var rädd om dig....*kram*...

Modesty: Var rädd om dig...*kram*....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13