Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Det ska bli så skönt att rensa ut i linneskåpet, när Joakim har flyttat ska det inhandlas nya fräscha badlakan/handdukar...
Något vi vägrat att göra så länge Anna o Joakim bodde hemma eftersom dom båda hade/har en förmåga att drälla handdukar överallt, gärna använda stora badlakan att stå på medans dom torkar sig....
Jag har sagt till sjuhundraåttiofyra ggr att det är ok att ta en liten handduk att stå på man behöver för f*n inte ha ett stort badlakan men... just den biten verkar svår att förstå
![]()
Gustav, Stella och jag har varit ute och gått i en dryg timme. Det var skönt och roligt. Gustav har plockat blommor, hoppat i vattenpölar, vinkat åt flygplan och kanske lärt sig vad "moln" är.
Halloj-här skiner solen o Lynnen har just attackerat mig med en mjukisorm...
Jag hade råkat köra på en padda i skogen härom natten o den ska de se på varje dag.
Jag har visat mitt älskade föl för min väninna idag-han tyckte det var lite läskigt att det srod folk o stirrade på honom..
Han är bedårande...
Gustav är ute med Mats i trädgården och jag ska passa på att koka mig ett ägg. Jag blev plötsligt alldeles vrålhungrig.
Mats är helt förtvivlad över alla myror som dyker upp i trädgården.
Gustav har gått över till grannen för att spela kubb ![]()
God kväll!
Här är allt bara bra! Hur har ni det?
Idag har vi varit vid ett bad där dom hade en vattenrutschbana. Belle gav sig orädd ut iden
Har hittills tagit ca 500 bilder ![]()
Ingen här nu när jag lyckats lana datorn ![]()
Snart dags att logga ut och var lite social
Lanade datorn medans kompisen kollade sin sapa...
Haa det bra! Höres snart.