• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-13 13:29:40 följande:
    Jag funderade ochså på att baka något, syrran kommer hit i morrn men så kom jag på att jag har rätt mycke bullar, kakor o annat gott i frysen
    Kommer hon med ponny?
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-13 12:26:45 följande:
    Medan vi väntade på att lunchen skulle bli färdig, bakade vi en kladdkaka. Det var inget fel på den, kan jag meddela...
    Gott!
  • MRSVi

Jag simmade i morse, skönt. Nu är lunchen avklarad, maken har gått för att klippa sig, o Alice ser på tv. Hon sa att om hon fick se på tv skulle hon ta sina veckopengar o köpa mig de skorna jag tyckte om...

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-13 13:49:37 följande:
    Vad duktig han är! Jag misstänker att han kommer att gå med på toan hemma också så småningom.
    Ja så småningom, men det funkar ju med potta också, ett tag...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 13:50:24 följande:
    Kommer hon med ponny?
    Tyvärr inte
    Men det räcker så gott med henne själv, ngr av Linns kusiner och den lilla killen syrran har hand om på dagarna
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 13:52:34 följande:
    Jag simmade i morse, skönt. Nu är lunchen avklarad, maken har gått för att klippa sig, o Alice ser på tv. Hon sa att om hon fick se på tv skulle hon ta sina veckopengar o köpa mig de skorna jag tyckte om...
    smart tjej, hon kommer att gå långt här i livet - hon vet hur man förhandlar
  • S vali s

Nu ska jag fortsätta mitt sommar projekt, dvs en "to do" om dagen
    Jag har en lista med "ska göras" och min ambition är att beta av en sak om dagen
    Idag står städa linneskåpet på tur

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-13 14:27:02 följande:
    Nu ska jag fortsätta mitt sommar projekt, dvs en "to do" om dagen Jag har en lista med "ska göras" och min ambition är att beta av en sak om dagen Idag står städa linneskåpet på tur
    Bra ide, ska fundera ut en sån lista, jag behöver lite piska
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-13 14:27:02 följande:
    Nu ska jag fortsätta mitt sommar projekt, dvs en "to do" om dagen Jag har en lista med "ska göras" och min ambition är att beta av en sak om dagen Idag står städa linneskåpet på tur
    Låter som en rätt bra ide... vad händer om du gör två saker en dag, får du ledigt nästa då?
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-13 14:29:04 följande:
    Bra ide, ska fundera ut en sån lista, jag behöver lite piska
    Man känner sig lite småduktig
    MRSVi skrev 2009-07-13 14:29:35 följande:
    Låter som en rätt bra ide... vad händer om du gör två saker en dag, får du ledigt nästa då?
    Bra fråga, eller så blir listan färdig snabbare
Svar på tråden Kärringmaffian del 13