• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-12 06:55:17 följande:
    En sån kompis har jag också haft. Vi lärde känna varandra, när vi började gymnasiet. Men nu har jag bestämt mig för att kapa banden . Den här sommaren blev spiken i kistan.
    Ibland är det klokast att gå vidare.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 08:59:23 följande:
    God morgon.Vi hade en kul dag i går, på ett "äventyrsland" i miniatyr. Det är inriktat på de minsta, barn under tio tror jag det stod nånstans, men Anton med sina sex o ett halvt var snudd på lite för gammal... men den är en bra ide, tycker jag. De hade lamor, getter o kaniner, ett terrarium, ugglor o tvättbjörnar (fast tvättbjörnarnas bur var i minsta laget), en massa rutschkanor, tågbanor, bergodalbana, en sån stor gunga, ett par karuseller, o en jättestor lekplats. Sen fanns det visst några inomhusaktiviteter också, men de skippade vi. Barnen hade vanvettigt kul, solen sken, o det var en i allmänhet bra dag. Strax utanför stod det skyltar som uppmanade oss att inte glömma pappa, o där låg ett litet bryggeri, så maken fick titta på, o köpa öl, o vi köpte några flaskor till svärfar också.
    Låter som en rent ut sagt skittrevlig dag
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 23:28:56 följande:
    Så här ser den ut, vårt nya tillskott
    Jag tror att kibban är kär
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-12 06:55:17 följande:
    En sån kompis har jag också haft. Vi lärde känna varandra, när vi började gymnasiet. Men nu har jag bestämt mig för att kapa banden . Den här sommaren blev spiken i kistan.
    Om vänskapen utvecklas åt fel håll och blir en energidödare istället för en energigivare så gör man bäst i att gå vidare även om det är tråkigt och känns i hjärttrakten
  • S vali s

Idag vete sjutton vad vi ska hitta på
    Vädret är "sådär" dvs mulet o lite trist...
    Skulle behöva köpa nya byxor så en tur till Norrtälje kanske

• S vali s

Innan vi tar tag i dagen ska jag docl ladda över bilderna från igår, har egentligen ingen lust eftersom jag hade med mig min kamera och med den blir ju bilderna ine ens hälften så¨bra som med någon av Pauls kameror

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 09:21:26 följande:
    Innan vi tar tag i dagen ska jag docl ladda över bilderna från igår, har egentligen ingen lust eftersom jag hade med mig min kamera och med den blir ju bilderna ine ens hälften så¨bra som med någon av Pauls kameror
    Man blir lätt bortskämd...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 09:24:18 följande:
    Man blir lätt bortskämd...
    Man blir ju det
    Men ibland får man bita i det sura äpplet o acceptera lite mindre bra bilder för att slippa bära med sig en större kamera
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 09:25:58 följande:
    Man blir ju det Men ibland får man bita i det sura äpplet o acceptera lite mindre bra bilder för att slippa bära med sig en större kamera
    Det är ju kul att ha "snapshots" också, även om inte alla bilder är fotografiska mästerverk är de ju ändå en dokumentation...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 09:36:13 följande:
    Det är ju kul att ha "snapshots" också, även om inte alla bilder är fotografiska mästerverk är de ju ändå en dokumentation...
    Precis och grdagen var ju helt klart en "snapshot" dag
    Lyckades iallafall få ett par riktigt fina bilder på Linn
Svar på tråden Kärringmaffian del 13