• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Det är snudd på kallt ute idag. Soligt men kyligt.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan

Halloj, skippade skogspromis idag, pga MYGG, tog en i byn i stället... Fikat hos min kompis, lämnat barn på fritids o dagis-Lynnen var mycket upprörd över att hon inte fick en tredje flaska välling o skrek mest när jag lämnade henne-eller förlåt-vrålade...
    Strax ska här städas, jag har gått ned 3 kg o solen lyser o det är lagom varmt...Tjohoooo

MrsV-alltid lika mysiga dagar, jag avundas dig o din familj... Säkert att du inte har några brittiska singelkarlar i bakfickan?

Kibban-vitvaror älskar jag att köpa..

Svalan-du är en svensk upplaga av MrsV, förutom att jag inte vill bo i Rimbo eftersom jag antar att det finns mycket MYGG där..

• MRSVi
    Heisan skrev 2009-08-12 11:01:39 följande:
    Halloj, skippade skogspromis idag, pga MYGG, tog en i byn i stället... Fikat hos min kompis, lämnat barn på fritids o dagis-Lynnen var mycket upprörd över att hon inte fick en tredje flaska välling o skrek mest när jag lämnade henne-eller förlåt-vrålade...Strax ska här städas, jag har gått ned 3 kg o solen lyser o det är lagom varmt...TjohooooMrsV-alltid lika mysiga dagar, jag avundas dig o din familj... Säkert att du inte har några brittiska singelkarlar i bakfickan?Kibban-vitvaror älskar jag att köpa.. Svalan-du är en svensk upplaga av MrsV, förutom att jag inte vill bo i Rimbo eftersom jag antar att det finns mycket MYGG där..
    Fast i dag regnar det, o det mest spännande på dagens program är nog att köpa ägg...
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-08-12 11:04:03 följande:
    Fast i dag regnar det, o det mest spännande på dagens program är nog att köpa ägg...
    Alla dagar kan ju inte vara gulddagar, för hur skulle man då veta när det händer extra roliga/bra saker i livet...
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-08-12 11:01:39 följande:
    Halloj, skippade skogspromis idag, pga MYGG, tog en i byn i stället... Fikat hos min kompis, lämnat barn på fritids o dagis-Lynnen var mycket upprörd över att hon inte fick en tredje flaska välling o skrek mest när jag lämnade henne-eller förlåt-vrålade...Strax ska här städas, jag har gått ned 3 kg o solen lyser o det är lagom varmt...TjohooooMrsV-alltid lika mysiga dagar, jag avundas dig o din familj... Säkert att du inte har några brittiska singelkarlar i bakfickan?Kibban-vitvaror älskar jag att köpa.. Svalan-du är en svensk upplaga av MrsV, förutom att jag inte vill bo i Rimbo eftersom jag antar att det finns mycket MYGG där..
    Inne i Rimbo finns det inte så mycke mygg, inte hos kompisen 2km bort men här på vår björktomt finns det alldeles för mkt av den varan
  • S vali s

Känner mig så nöjd, så nöjd

Linn och jag åkte in till Norrtälje, fyndade 3par jeans på rean för 204:- sammanlagt - ordinarepris hade landat på 1343:- så jag känner mig himlens nöjd
    Satt bra gjorde dom ochså som en extra bonus

Linn o jag åt lunch på kinakrogen och Linn var hur mysig som helst - åt fint och mycke av både sallad och maten och dessutom var hon en mkt trevlig bordsdam som pratade hela tiden
    - Mamma minns du i England när brandlarmer lät.... tututtuttut precis som en brandbil nästan.... På hotellet i Göteborg var brandlarmet tyst.... varför finns det brandlarm?
    Mamma... minns du när....

Nu är det väldigt mycke "Mamma minns du..."

• stora storken

God kväll....

Hur har ni det i tråden...hinner inte läsa i kapp...har en kille som står i trappen...jag SKA bada KOM NU....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-12 18:38:59 följande:
    God kväll.... Hur har ni det i tråden...hinner inte läsa i kapp...har en kille som står i trappen...jag SKA bada KOM NU....
    Linn badar just nu, hon har en docka med sig i badkaret och nyss hörde jag henne säga
    - Välkommen vännen... nu har du kommit ut ur min mage... Lilla vackra Alma... välkommen, välkommen

Har jag blivit mormor nu tro
  • Kibell

God kväll!

S vali s skrev 2009-08-12 09:18:49 följande:
    Jag tror att kibban är kär
    Jaa Just nu gör den sitt jobb Fast jag glömde läsa att man visst skulle köra den tom med två lite vatten i tvättfacket för att aktivera nån ekoventil Får väl göra det sen. Vill ju pröva på en gång ju
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13