Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Det är snudd på kallt ute idag. Soligt men kyligt.
Halloj, skippade skogspromis idag, pga MYGG, tog en i byn i stället... Fikat hos min kompis, lämnat barn på fritids o dagis-Lynnen var mycket upprörd över att hon inte fick en tredje flaska välling o skrek mest när jag lämnade henne-eller förlåt-vrålade...
Strax ska här städas, jag har gått ned 3 kg o solen lyser o det är lagom varmt...Tjohoooo
MrsV-alltid lika mysiga dagar, jag avundas dig o din familj... Säkert att du inte har några brittiska singelkarlar i bakfickan?
Kibban-vitvaror älskar jag att köpa..
Svalan-du är en svensk upplaga av MrsV, förutom att jag inte vill bo i Rimbo eftersom jag antar att det finns mycket MYGG där..
Ojsan vad det regnar..
Känner mig så nöjd, så nöjd
Linn och jag åkte in till Norrtälje, fyndade 3par jeans på rean för 204:- sammanlagt - ordinarepris hade landat på 1343:- så jag känner mig himlens nöjd
Satt bra gjorde dom ochså som en extra bonus
Linn o jag åt lunch på kinakrogen och Linn var hur mysig som helst - åt fint och mycke av både sallad och maten och dessutom var hon en mkt trevlig bordsdam som pratade hela tiden
- Mamma minns du i England när brandlarmer lät.... tututtuttut precis som en brandbil nästan.... På hotellet i Göteborg var brandlarmet tyst.... varför finns det brandlarm?
Mamma... minns du när....
Nu är det väldigt mycke "Mamma minns du..."
God kväll....
Hur har ni det i tråden...hinner inte läsa i kapp...har en kille som står i trappen...jag SKA bada KOM NU.... ![]()
God kväll!