• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Oj ikväll tog det tid för snorpan att somna...
    Dags att göra mig en kopp te tror jag

♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Halloj-Lynnen däckad, hundar ska matas o sedan rastas o sedan går jag o lägger mig....zzzzzzzzzzzzzz

Håller på o läser en, i mitt tycke, bra bok.
    Omöjligt Uppdrag av Jane Heller

• S vali s

Jag håller på med en riktig skitbok, men jag måste läsa klart den

"Swing It" heter den ( eller nå´t sånt... ) är en sexolog och krönikör på ngn av "tjejtidningarna" ( tror att det var Solo ) som har skrivit den.
    En roman om ett förhållande skriven ur killens synvinkel - författaren är en tjej *kliar mig huvudet*
    Nåja, ligger och stör mig på "småfel" som att han är ute på promenad med ett par 5åriga tvillingar i en syskonvagn - harkel men visa mig den syskonvagn som pallar med den vikten samt människan som stretar med två 5åringar i vagn uppför en baske

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 21:44:28 följande:
    Jag håller på med en riktig skitbok, men jag måste läsa klart den "Swing It" heter den ( eller nå´t sånt... ) är en sexolog och krönikör på ngn av "tjejtidningarna" ( tror att det var Solo ) som har skrivit den.En roman om ett förhållande skriven ur killens synvinkel - författaren är en tjej *kliar mig huvudet*Nåja, ligger och stör mig på "småfel" som att han är ute på promenad med ett par 5åriga tvillingar i en syskonvagn - harkel men visa mig den syskonvagn som pallar med den vikten samt människan som stretar med två 5åringar i vagn uppför en baske
    Varför måste du läsa klart den?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 22:15:51 följande:
    Varför måste du läsa klart den?
    bara för att den är så dålig
    Sen vill jag ju se hur det går, om dom får till en trekant eller inte

ps såg tre färgglada bilder alldeles nyss... {#lang_emotions_dreamer}
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 22:17:12 följande:
    bara för att den är så dålig Sen vill jag ju se hur det går, om dom får till en trekant eller inte ps såg tre färgglada bilder alldeles nyss...
    Jag har börjat lägga från mig dåliga böcker faktiskt, livet är för kort... jag började på en om vampyrer i Blackan, som inte bara var kass, men vidrig också, inget hade förmått mig att läsa färdigt den!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 22:24:23 följande:
    Jag har börjat lägga från mig dåliga böcker faktiskt, livet är för kort... jag började på en om vampyrer i Blackan, som inte bara var kass, men vidrig också, inget hade förmått mig att läsa färdigt den!
    Jag har funderat på att läsa den boken, eller iallfall se filmen som fick så bra kritik
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 22:25:22 följande:
    Jag har funderat på att läsa den boken, eller iallfall se filmen som fick så bra kritik
    Jag kan ta med min när vi kommer.
  • MRSVi
    MRSVi skrev 2009-08-12 23:06:22 följande:
    Jag kan ta med min när vi kommer.
    Fast jag avråder, litterärt sett!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 23:06:50 följande:
    Fast jag avråder, litterärt sett!

Jag kanske ska fökja ditt exempel och avstå dåliga böcker

På tal om annat, Cadbury ( stavning ) choklad är den speciell
Svar på tråden Kärringmaffian del 13