• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 23:09:48 följande:
    Jag kanske ska fökja ditt exempel och avstå dåliga böcker På tal om annat, Cadbury ( stavning ) choklad är den speciell
    Jag tycker inte det, men om du vill ha tar vi gärna med...
  • S vali s
    S vali s skrev 2009-08-12 23:09:48 följande:
    Jag kanske ska fökja ditt exempel och avstå dåliga böcker På tal om annat, Cadbury ( stavning ) choklad är den speciell
    Är det den med lila papper

Pucko mig
    Det var min kompis som uttalade sig hänfört om den chokladen igår, det var den godaste chokladen hon visste, hon hade ätit den i England
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 23:11:35 följande:
    Jag tycker inte det, men om du vill ha tar vi gärna med...
    Som sagt, det var min kompis Carola. Vi brukar inte uppvakta varandra när vi fyller år men jag tänkte nästa smöra lite för dig och överraska henne med en bit av hennes favoritchoklad
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-12 23:11:46 följande:
    Är det den med lila papper Pucko mig Det var min kompis som uttalade sig hänfört om den chokladen igår, det var den godaste chokladen hon visste, hon hade ätit den i England
    S vali s skrev 2009-08-12 23:12:45 följande:
    Som sagt, det var min kompis Carola. Vi brukar inte uppvakta varandra när vi fyller år men jag tänkte nästa smöra lite för dig och överraska henne med en bit av hennes favoritchoklad
    Jag fixar.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-12 23:29:53 följande:
    Jag fixar.
    Du är en klippa
  • S vali s

Fastnade i ett trevligt samtal med min syster, nu är det natti natti

• Kazeer

God morgon!

Det blev en tidig kväll igår och ändå är jag så trött så trött nu. Känner mig täppt i näsan och har svårt att avgöra om det är "normalt för mitt tillstånd" eller om jag är på väg att bli förkyld.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Heisan: Glömde skriva en sak igår... Grattis till viktminskningen! Finns det något kvar av dig...?

Själv vägde jag mig i morse och har bara gått upp 0,5 kg sedan inskrivningen den 5 juni

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-13 07:04:30 följande:
    God morgon!Det blev en tidig kväll igår och ändå är jag så trött så trött nu. Känner mig täppt i näsan och har svårt att avgöra om det är "normalt för mitt tillstånd" eller om jag är på väg att bli förkyld.
    Just nästäppa är väl ett av dom klassiska bihangen till ditt tillstånd
  • S vali s

God morgon förresten...

Jag hade en mkt mkt märklig dröm alldeles innan jag vaknade, M Jackson bodde hos oss inför sin konsert på Globen
    Han kunde prata svenska och var mkt imponerad av Pauls matlagning, Linn skulle vara med och sjunga i hans kör tillsammans med hans barn och vi fick biljetter till V.I.P läktaren
    När vi dvs hela familjen, M Jackson o hans bihang av livvakter osv var på väg till Globen - med bussen   {#lang_emotions_surprised} så vaknade jag - Attans då

Jösses säger jag bara, varifrån kommer alla drömmar

Svar på tråden Kärringmaffian del 13