Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Svalis: Drömmar kan vara konstiga. I natt drömde jag att man var tvungen att delta i en dansaudition för att få läsa mattekursen, som jag ska läsa i höst. Man var också tvungen att träna på livräddning av funktionshindrade i havet vintertid ![]()
Nu börjar det bli dags att bege sig till förskolan med Gustav. Sedan ska jag köra till ICA och handla något gott att äta. Jag har inte ätit något hittills idag och mår alldeles förträffligt. Det känns nästan lite synd att förstöra den feel-good-känslan genom att stoppa något i magen.
God morgon.
Nu skiner solen igen...
Gustav blev helt VANSINNIG när jag stängde av Bamse-DVDn (och då tog den ändå lagom slut) och han skulle INTE INTE INTE till förskolan och han skulle INTE INTE INTE ha på sig sina nya stövlar.
Det slutade med att jag satte honom i bilen utan skor och jacka och då kom det goda humöret tillbaka. Väl framme vid förskolan var det inga problem att ta på honom vanliga skor och jacka. Däremot var han inte helt övertygad om att förskolan var en bra idé. Lite tveksam var han allt, när jag gick.
Jag glömde handla hälften, när jag var på ICA *suck*. Kom hem utan yoghurt till Gustav och inget rostbröd blev det heller. Men jag kom i alla fall ihåg att köpa tofuglass till mig själv ![]()
Nu har Linn äntligen vaknat, hon är dock inte på humör
Tror att hon är "trött" början av veckan tog nog på damens krafter, först ett inensivt dygn hos syrran och sen upp tidigt i tisdags och full rulle på båten o i Mariehamn hela dagen
Egentligen skulle vi ha åkte till mokiia och "lekt" tillsammans med moddan men vi skippar det och vilar upp oss hemma istället ![]()