Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gustav har varit väldigt trött, när han har kommit hem från förskolan på eftermiddagarna. Och då har han bara varit där i fem timmar. Men det måste vara jobbigt för honom med ny personal (hans kontaktfröken har fortfarande semester) samt delvis nya lokaler och nya kamrater.
Här sov vi till halv elva, både Oscar och jag!!!
Kryssningen gick bra, men att kryssa med små barn har ju sina begränsningar! Hur kul är det att sitta i ett sunkigt lekrum och glo liksom!!
Jag är inte förtjust i Birka, buffén var ett kaos, med köer överallt, det är alldeles för trångt, sen har dom sån konstig akustik, så man måste prata högt för att kunna höra varandra, man blir väldigt trött i huvudet!! Frukostbuffen var helt galen, folk överallt, djungelns lag rådde och man fick slåss för en sittplats...Ungdomarna var nöjda och jag tror min mamma var det också, även om resan delvist, var jobbig för henne också, eftersom hon åkte ofta med pappa!!!
Blev inget besök hos Mokkia, dom hade bokat sig vid 13 och vi kunde inte komma sent på e.m då vi ska fira Oscars farmors 60-årsdag ikväll!!!
Nu försöker jag få igång mig att göra nåt hemma istället, men varken kropp eller hjärna är särskilt alerta!!