• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-13 16:16:26 följande:
    Låter som en dröm Åker man på vuxenkryss, så kan man ju alltid sova bort några timmar dagen efter eller ligga och läsa...
    Precis
    Det kan bli lite drygt att fördriva en hel dag på båten tillsammans med ett barn - då skulle jag nog ruttna lite mot slutet
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-13 16:20:14 följande:
    Precis Det kan bli lite drygt att fördriva en hel dag på båten tillsammans med ett barn - då skulle jag nog ruttna lite mot slutet
    Ja speciellt som jag sov dåligt, jag låg skavföttes med Oscar! Då blir det segt...
  • S vali s

Linn har varit på halvsunkigt humör hela dagen
    Vi åkte över till min kompis o tog en snabbfika, Linn o Liam lekte typ fyrtio minuter sen ville Linn åka hem.
    Jag behövde köpa mjölk o tanka så vi åkte in till Rimbo, åt lite lunch och Linn blev på bättre humör en stund

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-13 16:22:20 följande:
    Ja speciellt som jag sov dåligt, jag låg skavföttes med Oscar! Då blir det segt...
    Jag antar att nästa kryssning blir en rockkryssning utan barn, ja utan små barn
  • Kazeer

På dn här kanten börjar det bli dags att laga middag. Det är fjärde kvällen i rad som jag fixar maten . Det hör inte till vanligheterna, den saken är säker. Idag blir det fisk i ugn med kokt potatis.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-13 16:25:53 följande:
    Jag antar att nästa kryssning blir en rockkryssning utan barn, ja utan små barn
    Nästa blir en "vanlig" kryssning, men sen är det nog rock kryssning som gäller...tror jag,..den går inte förrän i november..
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-13 16:27:09 följande:
    På dn här kanten börjar det bli dags att laga middag. Det är fjärde kvällen i rad som jag fixar maten . Det hör inte till vanligheterna, den saken är säker. Idag blir det fisk i ugn med kokt potatis.
    Du har redan börjat "boa" med andr ord

Jag ska ochså strax börja fixa med maten eller rättare sagt fortsätta, i morse la jag kycklingfile i marinad och nu ska jag göra en jordnötssås och sen ska det kokas ris o grillas kycklingspett
  • Heisan

Halloj, jag är en trött individ. Jag tror att jag har en infektion eller något i kroppen...

Här har vi ätit kladdkaka o så har en viss tjej fått en present. Vi har nu två kvinnor i familjen vilket är ett steg i livet som bör uppmärksammas...

• S vali s

Det blir nog till att grilla i grillpannan idag, helt plötsligt blev himlen kolsvart och det mullrar på avstånd

Svar på tråden Kärringmaffian del 13