Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gustav åt middagen i sin alldeles egen särskilda ordning: först alla gröna ärtor och när de var slut bad han om mer och åt upp dem också, sedan all potatis och till sist kanske 1/3 av fisken.
God kväll...
Här har precis molnen krockat som Wille ¨säger....med andra ord åska.... HÄr om dagen gick åskan när W var på dagis då satt det 4 barn och stor tjöt i soffan....då förklarade fröknarna det med att molnen krockar.... ![]()
Gustav är kung i soffan. Han bestämmer var Mats och jag får sitta. Just nu får jag inte vara i soffan alls ![]()
I morgon bitti ska Mats köra Stella hem till min pappa, som ska passa henne när vi reser bort i nästa vecka. Lite av en chansning är det, eftersom det inte är helt säkert att jag och Gustav följer med. Det vet jag efter att posten har kommit i morgon.
Jag måste börja fundera på att tvätta, så att vi har rena kläder med oss. Packa vill jag börja göra hela tiden men det får vänta till i morgon kväll.
OM vi kommer iväg hela familjen, så blir det Jönköping på lördag och övernattning hos farmor. På söndag fortsätter vi norrut med ett kort stopp i Uppsala (Mats ska träffa någon angående ett jobb) på eftermiddagen och sedan vidare mot Gävle.
Mats ska undervisa i Gävle måndag, tisdag och onsdag.