• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-13 19:38:40 följande:
    I morgon bitti ska Mats köra Stella hem till min pappa, som ska passa henne när vi reser bort i nästa vecka. Lite av en chansning är det, eftersom det inte är helt säkert att jag och Gustav följer med. Det vet jag efter att posten har kommit i morgon.Jag måste börja fundera på att tvätta, så att vi har rena kläder med oss. Packa vill jag börja göra hela tiden men det får vänta till i morgon kväll.OM vi kommer iväg hela familjen, så blir det Jönköping på lördag och övernattning hos farmor. På söndag fortsätter vi norrut med ett kort stopp i Uppsala (Mats ska träffa någon angående ett jobb) på eftermiddagen och sedan vidare mot Gävle.Mats ska undervisa i Gävle måndag, tisdag och onsdag.
    Hoppas att ni kommer iväg hela familjen
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-13 20:59:28 följande:
    Hoppas att ni kommer iväg hela familjen
    Ja, det hoppas jag också!
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

Nu är det dags att ta sig i säng....läsa lite...vaknade 5 i morse...vår lille man och väckte Henry och mig...*jäääääääääääääääsp*......god natt..

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-13 21:17:56 följande:
    Nu är det dags att ta sig i säng....läsa lite...vaknade 5 i morse...vår lille man och väckte Henry och mig...*jäääääääääääääääsp*......god natt..
    5 {#lang_emotions_surprised}
    Sov gott
  • S vali s

Linn gick o la sig helt frivilligt nu ikväll - tänk vad mysigt det helt plötsligt blev att sova bara för att hon fått en sänghimmel

• modestyonly

Nu har vi ätit "Fyla små lättel", det var ganska gott i sin enkelhet!! Vi trodde dom skulle ha buffé, men det vara bara på lunchen och helgerna!!!

• Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-13 21:25:54 följande:
    Nu har vi ätit "Fyla små lättel", det var ganska gott i sin enkelhet!! Vi trodde dom skulle ha buffé, men det vara bara på lunchen och helgerna!!!
    Inget "flied lice"...?
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Trevligt att gå ut o äta.
  • S vali s
    Gott, tänk positivt dvs nedrans vad mätt o stinn du hade varit om det varit buffe
  • S vali s

På tal om mat... vår middag blev mkt mkt god om jag får säga det själv
    Jordnötssåsen till kycklingspetten var mumma

Svar på tråden Kärringmaffian del 13