• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-13 22:58:18 följande:
    Jag gjorde efter ett recept en gång, jag hackade jordnötter så det stod härliga till, rev ingefära, pressade vitlök o vad mer det nu var i, skitjobbigt för man måste röra hela tiden så det inte brändes... varianten jag nämnde ovan är betydligt enklare!
    Vad har du för proportioner på ett ungefär?
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-13 23:00:53 följande:
    Vad har du för proportioner på ett ungefär?
    Oj, det minns jag inte... börja med att hälla i lite mindre sås än ni vill ha, o rör ner ett par matskedar jordnötssmör i taget, o smaka av. Blir det för tjockt kan man ju späda med lite vatten, eller kycklingbuljong, eller pressad lime... eller nåt. Tror jag. Höfta...
  • S vali s

Molly sover, Paul sover, Linn sover och M´et o Bosse håller på med någon konstig form av syskonkärlek eller vad det kan vara

• S vali s

När jag o min kompis gled in på ämnet middagsmat idag undrade hon varför jag skulle göra egen jordnötssås när det fanns färdig att köpa på flaska
    Ja det kan man ju fråga sig, kasnek för att det kan vara rätt kul att laga mat ibland

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-13 23:17:10 följande:
    Molly sover, Paul sover, Linn sover och M´et o Bosse håller på med någon konstig form av syskonkärlek eller vad det kan vara
    Vad gör de?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-13 23:24:06 följande:
    Vad gör de?
    Den lilla anfaller den stora, försker rida på Bosses rygg
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-13 23:23:16 följande:
    Nej om man ska ta och krypa ner med Leif GW Persson...

Vilken läser du? Jag läser "Samhällsbärarna" och den är seeeeg. Hans senare romaner är betydligt bättre.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13