• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

Jag har bäddat rent i vår säng och det var en fröjd nu när den nya bäddmadrassen var på plats.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon!
    Äntligen fredag!
    Den här veckan har varit lugn. Alla barn har inte kommit tillbaks än. Skolan börjar ju inte förräns på onsdag. Så på måndag är det nog nästan som vanligt.

Oj vad underbart det är att ha tvättmaskin igen. Nu är det ju roligt att tvätta igen

Dags att hoppa in i duschen.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

I dag ska Vincent till veterinären för sin andra influensaspruta, jag ska hasta iväg till stan o titta på kläder, o sen göra paj som vi ska ta med när vi förhoppningsvis åker till stranden i morgon.

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-14 08:46:23 följande:
    God morgon!Äntligen fredag! Den här veckan har varit lugn. Alla barn har inte kommit tillbaks än. Skolan börjar ju inte förräns på onsdag. Så på måndag är det nog nästan som vanligt.Oj vad underbart det är att ha tvättmaskin igen. Nu är det ju roligt att tvätta igen Dags att hoppa in i duschen.
    Men visst har denna veckan gått fort!?
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-14 08:53:41 följande:
    Men visst har denna veckan gått fort!?
    Ja den har gått relativr fort. Det har varit lättare att jobba än jag trodde
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-13 23:35:56 följande:
    Den lilla anfaller den stora, försker rida på Bosses rygg
    Kattrodeo?
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-14 08:58:19 följande:
    Ja den har gått relativr fort. Det har varit lättare att jobba än jag trodde
    O snart är det jul!
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-14 09:00:28 följande:
    O snart är det jul!
    Ja egentligen men jag hoppas det ska ta lång tid Jag hoppas på en fin senhöst
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-14 09:00:10 följande:
    Kattrodeo?
    Ungefär
    Bosse har numera en ängels tålamod med den lilla rackarn, låter henne hållas ett bra tag o sen när han får nog så lägger han bara ner henne och placerar sig själv överst

God morgon gott folk
    Linn vaknade med ett leende på läpparna och är på ett strålande humör
    Gårdagens regn har bytts ut mot strålande sol - allt är perfekt med andra ord, återstår bara att bestämma vad vi ska göra idag
    Den late får brått när det blir kväll
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-14 09:14:01 följande:
    Ungefär Bosse har numera en ängels tålamod med den lilla rackarn, låter henne hållas ett bra tag o sen när han får nog så lägger han bara ner henne och placerar sig själv överst God morgon gott folk Linn vaknade med ett leende på läpparna och är på ett strålande humör Gårdagens regn har bytts ut mot strålande sol - allt är perfekt med andra ord, återstår bara att bestämma vad vi ska göra idag
    Är det för tidigt för kantareller? Annars måste det väl finnas massor i era skogar...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13