Handlar du på Lidl?
och på den frågan kan jag svara JA.
och på den frågan kan jag svara JA.
jag älskar kungsörnen. en av de få pastasorter min son kan äta
Handlade inte på Lidl när jag bodde i Sverige. Men nu i Irland så gör jag det ibland.
Innan jag flyttade så handlade jag mycket på Lidl i Falun. Det enda jag inte handlade där var mjölk och kött osv. Nu handlas det mest på Willy:s då den ligger mycket närmare. Vi handlar bara på lidl när vi åker affärsrunda för då åker vi runt hela E-tuna.
Nej, efter alla skandaler kring Lidl så vill jag inte stödja dem.
Jag väljer heller min lilla handlare som jag vill stödja ekonomiskt.
Lidl har en del bra varor, det går inte att storhandla allt där eftersom sortimentet är ganska litet men några guldkorn har vi hittat. Jag gillar deras tacogrejer, "El teqito" tror jag de heter och sen är deras äggnudlar de bästa av alla tycker jag, och priset är halva jämfört med andra! Köper också juice och fetaost, deras grekiska yoghurt är också jättegod och sen har de ju som flera också påpekat väldigt god italiensk glass.
Jag skulle inte åka dit om det var långt/omväg men nu ligger det på vägen till dotterns fritidsgård så då stannat vi till ibland. Jag är också en sån som gillar att testa nya grejor och andra märken. Ett nöje när vi är utomlands är att bara slinka in på en stormarknad och kolla vad man käkar i andra länder... Knäppt kanske men kul tycker jag!
Ja det händer. De brukar ha lite småroliga saker och sånt man inte hittar nån annanstans.