• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Jesspa80
    WhiteAngels skrev 2009-06-18 08:58:56 följande:
    ja o är så korkade att dom går efter ett jävla manus fast ett modem är dött...jisses..tror det var en blondin utan iq som satt där...tippar på det!
    Om du bara visste hur många människor det finns som tror något är dött när det bara handlar om att de "städat" ur sladden ur väggen.

För en normalbegåvad person är det förstås irriterande att behöva svara ja. ja, ja på alla "idiotfrågor", men det finns så många som verkligen behöver få denna "hjälp" att de nog tjänar både en och två returer av modem i onödan på att fråga som de gör.
  • Tussilago09
    Dynamic skrev 2009-06-18 09:06:11 följande:
    Dryg? När jag berättar om ett riktigt case? Detta var inte ovanligt alls att det ringde in folk som hade noll koll kokosboll. Men de visste allt.
    Det är sättet du skriver det på. Du skrev det int som att du bara ville berätta hur det var utan du skrev för att förklara hur puckade vi som ringer support kan vara när något är så enkelt för er. Och ja, jag tror den attityden kan lysa igenom när du pratar med kunderna.
  • c0ol
    Tussilago09 skrev 2009-06-18 09:12:33 följande: