• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • mona83
    smarties skrev 2009-06-18 08:39:49 följande:
    Är det bara jag som aldrig haft något krångel med ComHem?Har fått trevligt bemötande och snabb service varenda gång.. :D
    Nepp har haft comhem i ca 1 år nu, 1 gång har internet krånglat. Men då var det utslaget för mååånga såg jag i tidningen.
    Så jag är nöjd

Men var däremot uppringd av en säljare från comhem som inte fattade vad "jag är nöjd med jag har" betyder. men det är fixat nu .

Då måste jag säga att Telenor är mkt större idioter än comhem, dom är tusan överallt och försöker sälja till en fast man sagt att man inte är intresserad ca 1000 gånger i samma affär.
  • arianne03
    c0ol skrev 2009-06-18 08:39:06 följande: